    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
    Subject: Re: Czy administrator ma prawo znać hasła użytkowników poczty?
    Date: 09 Dec 2010 08:55:06 GMT

    Dnia 09.12.2010 Artur M. Piwko <m...@b...pl> napisał/a:
    > In the darkest hour on Tue, 7 Dec 2010 11:06:00 +0100,
    > nom <n...@u...gazeta.pl> screamed:

    > Chyba, że chce się akurat obsługiwać CRAM-MD5...

    Właśnie, niektóre systemy transmisji haseł wymagają ich jawne przechowywanie,
    jest to minus dla samego przechowywania, ale plus dla transmisji podczas
    logowania. Chociaż osobiście preferuję logowanie plain ale przez ssl plus
    jednak trzymanie haseł w postaci mielonki ;) Daje to wszystko bez kompromisów,
    zarówno tajną i bezpieczną transmisje i brak jawnych haseł na dysku.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".