eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaodkurzacze autonomiczne -- roboty sprzątające, co wybrać?Re: Czy MIDI jeszcze żyje? [ Re: odkurzacze autonomiczne — roboty sprzątające, co wybrać? ]
  • Data: 2019-09-09 17:56:04
    Temat: Re: Czy MIDI jeszcze żyje? [ Re: odkurzacze autonomiczne — roboty sprzątające, co wybrać? ]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    ..
    On Fri, 06 Sep 2019 22:58:00 +0200, Janusz wrote:

    >Ethernet jest spoko, to się zgadza - tylko po co ta zabawa z ip,
    >maską i
    >bramą? Do połączenia dwóch pecetów nie potrzeba IP.

    Ethernet niestety nie przewidzial zadnych innych "wyzszych
    protokolow",
    wiec kiepsko rozwiazuje temat "laczenia dwoch pecetow".

    IP i TCP tez zreszta nie, ale przynajmniej odleglosc nie stanowi
    problemu :-)

    Przy ethernecie dochodzi jeszcze kwestia driverow - w czasach DOS nie
    bylo standardu komunikacji z karta, no moze "packet driver".

    J.