eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzujnik wody › Re: Czujnik wody
  • Data: 2011-10-19 15:38:03
    Temat: Re: Czujnik wody
    Od: "Rafal" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:j7mj6s$i9a$1@mx1.internetia.pl...
    >W dniu 19-10-2011 15:22, Rafal pisze:
    >
    >> Nie mam pewno?ci, ?e wymiana czujnika na nowy spe?ni moje oczekiwania.
    >> Nazywaj to jak chcesz, ja uwa?am temperatury pracy silnika w granicach
    >> 110*C
    >> za zbyt wysokie i chcia?bym co? na to poradzi?.
    >> Tak, chc? poprawi? fabryk?, robie to w ka?dym moim samochodzie.
    >> Najcz?ciej
    >> poprawiam hamulce, zawieszenie, felgi, opony i sprz?t stereo.
    >
    > Człowieku, fabryka przewidziała dwa czujniki do twojego silnika.
    > Jeden ma próg 110stopni dla wersji z klimą, drugi 118 stopni dla wersji
    > bez klimy. Jaki jest sens naprawiania fabryki, możesz mnie oświecić?

    Samochód ma 14 lat i 160000km przebiegu. Nie chcę ryzykować wymiany
    uszczelki głowicy tylko dlatego, że ktoś stwierdził, że tak powinno być bo
    fabryka tak przewidziała.
    Jak pisałem poniżej cały temat ma na celu obniżenie temperatury pracy ze
    105-110*C na 90-100*C, która w mojej (i nie tylko) opinii jest najlepszą by
    zapewnić optymalną pracę silnika.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: