    From: "Rafal" <r...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czujnik wody
    Date: Wed, 19 Oct 2011 15:38:03 +0200

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:j7mj6s$i9a$1@mx1.internetia.pl...

    > Człowieku, fabryka przewidziała dwa czujniki do twojego silnika.
    > Jeden ma próg 110stopni dla wersji z klimą, drugi 118 stopni dla wersji
    > bez klimy. Jaki jest sens naprawiania fabryki, możesz mnie oświecić?

    Samochód ma 14 lat i 160000km przebiegu. Nie chcę ryzykować wymiany
    uszczelki głowicy tylko dlatego, że ktoś stwierdził, że tak powinno być bo
    fabryka tak przewidziała.
    Jak pisałem poniżej cały temat ma na celu obniżenie temperatury pracy ze
    105-110*C na 90-100*C, która w mojej (i nie tylko) opinii jest najlepszą by
    zapewnić optymalną pracę silnika.