eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzujnik wodyRe: Czujnik wody
  • Data: 2011-10-19 18:43:58
    Temat: Re: Czujnik wody
    Od: "Rafal" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j7mnv2$8mg$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-10-19 15:38, Rafal pisze:
    >> U?ytkownik "DoQ"<p...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    >> news:j7mj6s$i9a$1@mx1.internetia.pl...
    >>> W dniu 19-10-2011 15:22, Rafal pisze:
    >>>
    >>>> Nie mam pewno?ci, ?e wymiana czujnika na nowy spe?ni moje oczekiwania.
    >>>> Nazywaj to jak chcesz, ja uwa?am temperatury pracy silnika w granicach
    >>>> 110*C
    >>>> za zbyt wysokie i chcia?bym co? na to poradzi?.
    >>>> Tak, chc? poprawi? fabryk?, robie to w ka?dym moim samochodzie.
    >>>> Najcz?ciej
    >>>> poprawiam hamulce, zawieszenie, felgi, opony i sprz?t stereo.
    >>>
    >>> Cz?owieku, fabryka przewidzia?a dwa czujniki do twojego silnika.
    >>> Jeden ma pr?g 110stopni dla wersji z klim?, drugi 118 stopni dla wersji
    >>> bez klimy. Jaki jest sens naprawiania fabryki, mo?esz mnie o?wieci??
    >>
    >> Samoch?d ma 14 lat i 160000km przebiegu. Nie chc? ryzykowa? wymiany
    >> uszczelki g?owicy tylko dlatego, ?e kto? stwierdzi?, ?e tak powinno by?
    >> bo
    >> fabryka tak przewidzia?a.
    >> Jak pisa?em poni?ej ca?y temat ma na celu obni?enie temperatury pracy ze
    >> 105-110*C na 90-100*C, kt?ra w mojej (i nie tylko) opinii jest najlepsz?
    >> by
    >> zapewni? optymaln? prac? silnika.
    >>
    >>
    >
    > Ale zaraz, Ty chcesz temp pracy silnika obniżać czy temp przy której ma
    > się włączać wiatrak bo to nie to samo!
    > Temp pracy zależy od termostatu, a wiatrak to włącza się w warunkach
    > ekstremalnych a nie w warunkach normalnej pracy silnika.

    Zakres pracy termostatu jest dużo niższy niż wentylatora. Przykładowo
    termostat zaczyna się otwierać przy 85, a pełne otwarcie ma przy 100
    stopniach. Jeśli mój wentyaltor ma zakres pracy 105-110 to w 2'godzinnym
    korku to właśnie od pracy wentylatora zależy temperatura pracy silnika.

    > Wg mnie to zostaw lepiej w spokoju te udoskonalenia chłodzenia, jak
    > naprawdę boisz się to lepiej dołóż czujnik temp oleju i jego ciśnienie i
    > jak faktycznie jego temp będzie ekstremalna to wtedy szukaj środków
    > zaradczych i oleju xW50 xW60

    Nie twierdzę, że mój silnik pracuje w tak ekstremalnych warunkach, że musi
    być monitorowany jak w bolidzie F1. Ale faktem jest, że poprostu się boję bo
    w każdym innym samochodzie, który do tej pory posiadałem 105*C to już
    naprawde szczyty.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: