eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCztery rzeczy zebysmy sie nie zabijali na drogachRe: Cztery. art. 4 Kodeksu Drogowego, zasada ograniczonego zaufania.
  • X-Received: by 2002:a25:7ec1:: with SMTP id z184mr3551902ybc.62.1572446305564; Wed,
    30 Oct 2019 07:38:25 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:7ec1:: with SMTP id z184mr3551902ybc.62.1572446305564; Wed,
    30 Oct 2019 07:38:25 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!p
    roxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!j16no3926085qtl.0!news-o
    ut.google.com!d16ni480qtp.0!nntp.google.com!j16no3926072qtl.0!postnews.google.c
    om!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 30 Oct 2019 07:38:25 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5db991ba$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
    References: <5db3f01f$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <qp1car$62e$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <qp7q9l$1uddq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5db7f21b$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <5db8541e$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <5db88ec1$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <qpa4ct$1pto$1@gioia.aioe.org>
    <5db89bae$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <qpa778$7eg$1@gioia.aioe.org>
    <5db8a8ed$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <qpb0qc$1orl$1@gioia.aioe.org>
    <5db991ba$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Cztery. art. 4 Kodeksu Drogowego, zasada ograniczonego zaufania.
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Wed, 30 Oct 2019 14:38:25 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664815
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wednesday, October 30, 2019 at 2:35:56 PM UTC+1, Kviat wrote:

    > "Sąd wyraził również następujący pogląd:
    >
    > "... Zdaniem Sądu celowe jest jednak
    > zróżnicowanie oceny sytuacji prawnej podmiotu, który zatrzymuje się
    > przed przejściem dla pieszych, powodując zagrożenie (np. konieczność
    > hamowania pojazdów przez innych uczestników ruchu) od sytuacji, gdy brak
    > jest jakiegokolwiek zagrożenia ..."

    Jak ulal pasuje do teorii Zenka, ze w tym wypadku smiertelnym BMW ten co sie
    zatrzymal bez sensu nie mial do tego prawa, cytujac orzeczenie sadu nie sprawdzil,
    czy nie lapie sie w czesc "powodując zagrożenie (np. konieczność hamowania pojazdów
    przez innych uczestników ruchu" ;)





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: