eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzołg (diesel) na LPG :-)Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
    Date: Sun, 11 Sep 2016 01:49:22 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 46
    Message-ID: <nr265n$jkv$1@node2.news.atman.pl>
    References: <57d27e5a$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <57d28905$0$12546$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <nqv2n3$vm2$1@node1.news.atman.pl>
    <57d3dcca$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <nr1mae$44a$1@node2.news.atman.pl>
    <1ddrwgfyhpex$.1xfi8ch8qj8rr.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1473551351 20127 46.21.210.209 (10 Sep 2016 23:49:11
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Sep 2016 23:49:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.3.0
    In-Reply-To: <1ddrwgfyhpex$.1xfi8ch8qj8rr.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588311
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-09-10 o 22:20, Tomasz Pyra pisze:

    >>>>> To sporo to ile? Srednio dwa kilometry dziennie wyjdzie czy mniej?
    >>>>>
    >>>> Mniej.
    >>>> Czołgi to wbrew pozorom delikatne maszyny i po przejechaniu
    >>>> kilkuset kilometrów wymagają remontu zawieszenia.
    >>>> W tym rozwiązaniu przyznano że LPG jest tylko dodatkiem
    >>>> do spalanego oleju. Co oznacza mamy wielotysięczny koszt
    >>>> instalacji i zmniejszenie kosztów spalanego paliwa o 20%.
    >>>> Tego nawet nie montują w ciężarówkach które mają naprawdę
    >>>> spore przebiegi, bo się nie opłaca.
    >>>>
    >>>>
    >>>> Pozdrawiam
    >>>
    >>> Generalnie czołgi mają małe resursy. Jeszcze do niedawna radzieckie
    >>> czołgi miały remont silnika co 150 motogodzin. Ktoś powie - żałośnie
    >>> mało. Lecz jeśli przyjąć średnią prędkość 40 km/godz. to jest to 6 tys.
    >>> km. Do Portugalii by dojechał :-)
    >>> T.
    >> Zawieszenie i układ jezdny tego nie wytrzyma.
    >> W czasie wojny T34 miał teoretycznie 100 godzin na silnik
    >> i tysiąc kilometrów na układ jezdny.
    >> Praktyka wykazywała 60 godzin na silnik i maks dwieście
    >> kilometrów na układ jezdny.
    >
    > Od czasów T34 myślę że sporo się zmieniło w dziedzinie motoryzacji
    > pancernej :)

    Resurs na silnik wzrósł do 150 godzin. Faktycznie sporo.

    > Do tego jeszcze może co innego być zużycie w czasie wojny, a co innego
    > nawet poligonowe.

    Różnica polega na metodzie dojazdu. Na poligon czołgi są dowożone,
    na pole bitwy muszą dojechać same.

    > No i pytanie co należało zrobić po tych 100h? Bo może zmienić olej i
    > filtry?
    >
    Remont kapitalny silnika.
    W czasie wojny silnik wyjmowano i wstawiano nowy.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: