-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
Date: Sun, 11 Sep 2016 01:49:22 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 46
Message-ID: <nr265n$jkv$1@node2.news.atman.pl>
References: <57d27e5a$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<57d28905$0$12546$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<nqv2n3$vm2$1@node1.news.atman.pl>
<57d3dcca$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
<nr1mae$44a$1@node2.news.atman.pl>
<1ddrwgfyhpex$.1xfi8ch8qj8rr.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1473551351 20127 46.21.210.209 (10 Sep 2016 23:49:11
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Sep 2016 23:49:11 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.3.0
In-Reply-To: <1ddrwgfyhpex$.1xfi8ch8qj8rr.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588311
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-09-10 o 22:20, Tomasz Pyra pisze:
>>>>> To sporo to ile? Srednio dwa kilometry dziennie wyjdzie czy mniej?
>>>>>
>>>> Mniej.
>>>> Czołgi to wbrew pozorom delikatne maszyny i po przejechaniu
>>>> kilkuset kilometrów wymagają remontu zawieszenia.
>>>> W tym rozwiązaniu przyznano że LPG jest tylko dodatkiem
>>>> do spalanego oleju. Co oznacza mamy wielotysięczny koszt
>>>> instalacji i zmniejszenie kosztów spalanego paliwa o 20%.
>>>> Tego nawet nie montują w ciężarówkach które mają naprawdę
>>>> spore przebiegi, bo się nie opłaca.
>>>>
>>>>
>>>> Pozdrawiam
>>>
>>> Generalnie czołgi mają małe resursy. Jeszcze do niedawna radzieckie
>>> czołgi miały remont silnika co 150 motogodzin. Ktoś powie - żałośnie
>>> mało. Lecz jeśli przyjąć średnią prędkość 40 km/godz. to jest to 6 tys.
>>> km. Do Portugalii by dojechał :-)
>>> T.
>> Zawieszenie i układ jezdny tego nie wytrzyma.
>> W czasie wojny T34 miał teoretycznie 100 godzin na silnik
>> i tysiąc kilometrów na układ jezdny.
>> Praktyka wykazywała 60 godzin na silnik i maks dwieście
>> kilometrów na układ jezdny.
>
> Od czasów T34 myślę że sporo się zmieniło w dziedzinie motoryzacji
> pancernej :)
Resurs na silnik wzrósł do 150 godzin. Faktycznie sporo.
> Do tego jeszcze może co innego być zużycie w czasie wojny, a co innego
> nawet poligonowe.
Różnica polega na metodzie dojazdu. Na poligon czołgi są dowożone,
na pole bitwy muszą dojechać same.
> No i pytanie co należało zrobić po tych 100h? Bo może zmienić olej i
> filtry?
>
Remont kapitalny silnika.
W czasie wojny silnik wyjmowano i wstawiano nowy.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 11.09.16 02:19 Tomasz Pyra
- 11.09.16 09:00 Budzik
- 11.09.16 15:13 RadoslawF
- 11.09.16 15:33 Zenek Kapelinder
- 11.09.16 20:37 Irokez
- 11.09.16 21:17 Zenek Kapelinder
- 11.09.16 22:07 Tomasz Pyra
- 11.09.16 23:06 Zenek Kapelinder
- 11.09.16 23:49 Tomasz Pyra
- 12.09.16 00:09 Zenek Kapelinder
- 12.09.16 13:54 Adam
- 12.09.16 14:13 Zenek Kapelinder
- 12.09.16 17:44 Adam
- 12.09.16 20:57 Zenek Kapelinder
- 12.09.16 22:42 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=