  • Data: 2009-04-02 10:33:43
    Temat: Re: Cos dla smiechu
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I BTW - trzeba być niezłym lamerem, szlajać diabli wiedzą gdzie lub
    > ciągnąć cokolwiek, skądkolwiek żeby złapać wirusa.
    > Dziesięć lat, W95, 98, 2000, Xp i nigdy żadnego nie miałem. Raz ktoś
    > mi dał CD-R pełen krakowanej lewizny i tam był jakiś blaster - ale to
    > trzeba mieć nie pokolei we łbie, żeby w ciemno otwierać wszystko jak
    > leci. Nigdy nie posiadałem również _żadnego_ programu antywirusowego
    > oraz zawsze używałem tandemu OE+IE.

    Zycze Ci zebys tylko pewnego poranka nie musial gwaltownie
    zmienic pogladow ;)

    Ja od prawie zawsze mam jakis soft antywirusowy.
    Mimo tego jakis rok czy dwa temu majac wtedy Kasperskiego padlem
    ofiara jakiejs francy nie znanej jeszcze na "rynku" - KAV sie
    nie popisal. Przez suport KAV zostalem zlany.

    Na szczescie odezwal sie do mnie gostek z AVG i pomogl recznie
    ubic dziada - zajelo to kilka dni dlubania ale udalo sie.
    Obylo sie bez koniecznosci reinstalowanie systemu i calego
    softu, pracowalem na tym komputerze do tego roku kiedy
    zmienilem sprzet na nowy (stoi jeszcze w kacie).
    Od tego czasu uzywam na wszystkich komputerach AVG
    i (odpukac) nie mam problemow...

    A Tobie zycze jak najlepiej - nie instaluj nigdy zadnego antywirusa,
    zeby sie nie musial zdziwic jak zobaczysz ile syfu masz w komputerze...

    Mam komputer ktory pracuje od lat jako serwer plikow plus
    dzialaja na nim dwa programy - zadnych stron www czy poczty.
    Jak pierwszy raz zainstalowalem na nim soft antywirusowy
    to znalazl ponad 1000 zainfekowanych plikow :)
    Komputer dziala jakby nigdy nic...