  • Data: 2009-04-02 17:37:52
    Temat: Re: Cos dla smiechu
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:49d4eac3

    > Ostatni jaki instalowałem to było coś z pakietu Symanteca i jak zobaczyłem
    > jak fajnie ten skaner wali po wydajności to sobie odpuściłem i
    > wypierniczyłem na pysk

    No to Ci wspolczuje. To tak, jak bys jazde samochodami zaczynal od malucha.
    Zainstalwoales jedynego antywira, ktorego ja bym nigdy w zyciu nie
    zainstalowal, bo on sam potrafi spowolnic i rozwalic system lepiej, niz
    niejeden wirus, i na jego podstawie od razu wyrobiles sobie negatywna opinie
    o wszystkich?