  • Data: 2009-04-02 19:41:12
    Temat: Re: Cos dla smiechu
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:953f527517905a55ee66d3bea91aabf7@f650.pl.eu.org

    > po cholerę?

    Z bardzo prostego powodu. Mam router Linksysa, ktory niestety w firewallu ma
    mozliwosc odblokowania tylko do 10 portow.
    Jak dla mie to jego wielka wada, ale co mam na to poradzic.
    Dla mnie to za malo. To znaczy dla mnie by wystarczylo, ale mam trzy
    komputery, i na kazdym co innego. Ja gram w Test Drive Unlimited, Guild
    Wars, i Dungeon Siege, syn w WoWa i juz portow brakuje. Wiec swoj komputer
    mam odblokowany, i w swoim firewallu sobie robie porty jakie chce :)

    > odważny jesteś

    A niby czemu? Mam Winde z SP3. Ten firewall wcale nie jest zly. Ma prosta
    zasade dzialania. Blokuje wszystko. A jak chcesz miec cos odblokowane, to
    musisz mu recznie wpisac. Przynajmniej nie meczy mnie ciaglymi pytaniami o
    cos, co wlasnie chce sie polaczyc :) Jedynie jak pierwszy raz cos sieciowego
    odpalam, to pyta, czy otworzyc. Cichy, nienachalny, dyskretny, i jak na
    razie skuteczny. Czegoi chciec wiecej?