  • 1. Data: 2009-04-01 17:30:43
    Temat: Cos dla smiechu
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    http://sekwencery.4sql.net/files/fotografia.pps

  • 2. Data: 2009-04-01 18:00:36
    Temat: Re: Cos dla smiechu
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Ajgor:

    > http://sekwencery.4sql.net/files/fotografia.pps

    Co tam jest?

  • 3. Data: 2009-04-01 18:32:22
    Od: pwz <p...@j...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Rzecze Ajgor:
    >
    >> http://sekwencery.4sql.net/files/fotografia.pps
    >
    > Co tam jest?

    Nie wiem. Również czekam, aby ktoś otworzył to przede mną i przeskanował
    antyvirem 8-)
    pwz

  • 4. Data: 2009-04-01 18:34:49
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 01 Apr 2009 20:32:22 +0200, pwz <p...@j...pl> wrote:

    >Nie wiem. Również czekam, aby ktoś otworzył to przede mną i przeskanował
    >antyvirem 8-)
    1. Było.
    2. NOD32 to około 100zł/rok ;)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 5. Data: 2009-04-01 18:54:01
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Grzegorz Krukowski:

    > 2. NOD32 to około 100zł/rok ;)

    Mieć a nie mieć 100 zł to już 200 zł. Kilka takich zignorowanych ppt i mam
    na DP1.

  • 6. Data: 2009-04-01 18:55:55
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <g...@t...hamstera.pl>,
    Mateusz Ludwin nabazgrał:

    > Mieć a nie mieć 100 zł to już 200 zł. Kilka takich zignorowanych ppt i mam
    > na DP1.

    Mógłbyś mieć i Clamava i DP1...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 7. Data: 2009-04-01 19:08:13
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On 1 Apr 2009 18:55:55 GMT, l...@l...localdomain wrote:

    >W poście <g...@t...hamstera.pl>,
    > Mateusz Ludwin nabazgrał:

    >Mógłbyś mieć i Clamava i DP1...
    Nawet Avast by starczył, ale wzorem grupy sugeruję rozwiązania
    nieograniczające ;)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 8. Data: 2009-04-01 19:39:17
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 01 of Apr 2009 20:54, Mateusz Ludwin wrote:

    > Rzecze Grzegorz Krukowski:

    > Mieć a nie mieć 100 zł to już 200 zł. Kilka takich zignorowanych ppt i
    > mam na DP1.

    Ten ptt, miał nieznanego wirusa, Łatwo sprawdzić wchodząc na youtube.
    Jeśli literki do góry nogami. znaczy jest virus.
    Tak więc nie wiadomo, czy tak do śmiechu - format c:

    --
    nb

  • 9. Data: 2009-04-01 19:44:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 01 Apr 2009 19:30:43 +0200, osobnik zwany Ajgor
    wystukał:

    > http://sekwencery.4sql.net/files/fotografia.pps

    fotki z podtekstem seksualnym

    PS: Use linux Luke :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2009-04-01 19:52:51
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 01 of Apr 2009 21:39, nb wrote:

    > Ten ptt, miał nieznanego wirusa, Łatwo sprawdzić wchodząc na youtube.
    > Jeśli literki do góry nogami. znaczy jest virus.
    > Tak więc nie wiadomo, czy tak do śmiechu - format c:

    Wystraszyłem się, że ktoś uwierzy, więc dementuję - to był żart.

    Ale youtube rzeczywiście zrobiło stronę z literkami do góry ogonkami.
    Teraz już odkręcili, ale zdążyłem zapisać ekran:
    http://nb.homeunix.org/tmp/photo/snapshot9.png

    --
    nb