  • Data: 2009-04-02 16:34:12
    Temat: Re: Cos dla smiechu
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości

    > I BTW - trzeba być niezłym lamerem, szlajać diabli wiedzą gdzie lub
    > ciągnąć cokolwiek, skądkolwiek żeby złapać wirusa.
    > Dziesięć lat, W95, 98, 2000, Xp i nigdy żadnego nie miałem. Raz ktoś mi
    > dał CD-R pełen krakowanej lewizny i tam był jakiś blaster - ale to trzeba
    > mieć nie pokolei we łbie, żeby w ciemno otwierać wszystko jak leci. Nigdy
    > nie posiadałem również _żadnego_ programu antywirusowego oraz zawsze
    > używałem tandemu OE+IE.

    Domyslam sie, ze nigdy nie jechales samochodem, bo mozna sie zabic, nigdy
    nie byles nad morzem, bo mozna sie utopic,
    nigdy nie wyszedles wieczorem na spacer, bo mozna zostac pobitym itp...
    Proponuje tez nie czytac grup, bo mozna oczy zepsuc.

    > <j...@o...maile.com>

    Swieta racja :)
    Ja tez nie otweiram maili od nieznanych osob itp. Ale paranoikiem nie
    jestem. I wyobraz sobie, ze przez 18 lat zajmowania sie komputerami tez
    nigdy nie mialem problemow z wirusami itp :)