  • Data: 2009-04-02 16:41:40
    Temat: Re: Cos dla smiechu
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał
    > Zycze Ci zebys tylko pewnego poranka nie musial gwaltownie
    > zmienic pogladow ;)
    >
    > Ja od prawie zawsze mam jakis soft antywirusowy.
    > Mimo tego jakis rok czy dwa temu majac wtedy Kasperskiego padlem
    > ofiara jakiejs francy nie znanej jeszcze na "rynku" - KAV sie
    > nie popisal. Przez suport KAV zostalem zlany.
    >
    > Na szczescie odezwal sie do mnie gostek z AVG i pomogl recznie
    > ubic dziada - zajelo to kilka dni dlubania ale udalo sie.
    > Obylo sie bez koniecznosci reinstalowanie systemu i calego
    > softu, pracowalem na tym komputerze do tego roku kiedy
> [...]

    Ostatni jaki instalowałem to było coś z pakietu Symanteca i jak zobaczyłem
    jak fajnie ten skaner wali po wydajności to sobie odpuściłem i
    wypierniczyłem na pysk
    Kiedyś, parę razy myślałem, że coś jest nie tak i korzystałem z on-lineowych
    skanerów.
    Parę razy zapuszczałem je dla świętego spokoju - nigdy nic.

    Fakt - nic z zewnątrz do mnie (poza zwykłym netowaniem) nikt nie przynosi.

    I lepiej się już zamknę żeby potem nie było, że w złą godzinę, że zapeszyłem
    czy coś w tym stylu ; ))))

    adam