  • Data: 2009-04-02 16:41:39
    Temat: Re: Cos dla smiechu
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wit(old)" napisał

    > Skąd wiesz że nie masz teraz żadnego syfu skoro nie masz antywira? (chyba
    > że już masz bo piszesz "nie posiadałem" ) To że nic się nie dzieje
    > niepokojacego to nie znaczy że tak faktycznie jest. Przeskanuj komputer to
    > sie dowiesz prawdy.

    Czasami jak mnie najdzie to instaluję i odpalam jakiegoś SpyBota. Jeden, dwa
    ciasteczkowe potwory + ostrzeżenie, że w Xp jest zablokowany monit o
    antywira wyskakuje.

    W sumie jednak muszę cośsprostować - używam firewalla w Xp i sprzętowego w
    routerze, więc jak ktoś odczytał wcześniej, że niby jestem goły i wesoły to
    nie do końca tak jest.

    adam