  • Data: 2009-04-02 12:35:43
    Temat: Re: Cos dla smiechu
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Apr 2009 13:44:33 +0200, "Wit\(old\)"
    <wicio100(cut)@poczta.onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    >w wiadomości news:49d4918f$1@news.home.net.pl...
    >
    >Skąd wiesz że nie masz teraz żadnego syfu skoro nie masz antywira? (chyba że
    >już masz bo piszesz "nie posiadałem" ) To że nic się nie dzieje
    >niepokojacego to nie znaczy że tak faktycznie jest. Przeskanuj komputer to
    >sie dowiesz prawdy.
    >Wit
    Oj, chyba oboje z Jakubem nieco przesadzacie. Od dwóch czy trzech lat
    nie pamiętam aby AV mi się odezwał z alarmem przy ,,normalnym''
    użytkowaniu. Of course, jak się wchodzi na strony z krakami bez AV to
    się ryzykuje, ale oprócz tej oczywistej oczywistości ;) to mógłbym nie
    mieć AV i nie mieć wirusów. Używam go głownie dla tego, że na myśl o
    reinstalce Windowsa niedobrze mi się już robi.
    --
    Grzegorz Krukowski