eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCorsa B i temperaturaRe: Corsa B i temperatura
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!news.vectranet.pl!not-for-mail
    From: Mumin <m...@T...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Corsa B i temperatura
    Date: Sun, 11 Jul 2010 13:17:15 +0200
    Organization: VectraNET - http://www.vectranet.pl
    Lines: 45
    Message-ID: <i1c97t$cgh$1@news.vectranet.pl>
    References: <i1a46a$7gn$1@mx1.internetia.pl>
    Reply-To: m...@T...onet.pl
    NNTP-Posting-Host: 088156223068.bialapodlaska.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.vectranet.pl 1278847037 12817 88.156.223.68 (11 Jul 2010 11:17:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Jul 2010 11:17:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <i1a46a$7gn$1@mx1.internetia.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100711-0, 2010-07-11), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2296293
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr pisze:
    > Witam
    > Może ktoś się zetknął z takim problemem
    > Pacjent to Corsa B 1,2 Joy, rocznik 1994. Generalnie jeździ dobrze do
    > momentu kiedy temperatura otoczenia nie wzrasta ponad jakieś 20 stopni.
    > Tzn. jesienią, zimą i wiosną nic kompletnie się złego nie dzieje,
    > samochód jak na swój wiek jest wzorcowy.
    > Kłopoty pojawiają się latem gdy mamy upały takie jak teraz, no
    > generalnie jak jest ciepło. Nagminnie zapala się wtedy kontrolka
    > silnika, silnik traci moc na moment i albo mu przechodzi albo gaśnie
    > bezczelnie. W czasie jazdy, na postoju, dowolnie. Po ostygnięciu odpala
    > i jedziemy dalej. Za chwilę powtórka. I to tylko jak jest ciepło na
    > dworzu. Jazda w nocy na przykład przebiega bez zakłóceń.
    > Mechanik nie stwierdził na komputerze żadnych błędów, badane było kilka
    > razy. Sygeruje wymianę modułu, ale bez przekonania. Facet zajmuje się
    > tylko Oplami, od wielu lat, mówi że coś takiego pierwszy raz widzi.
    >
    > No właśnie CO widzi? O co tu może chodzić? Może to faktycznie moduł?
    > Wymienić i po krzyku?
    .
    >


    Hmm, ja mam trochę zbliżony problem w Carismie GDI - przy wyższej
    temperaturze otoczenia (tak gdzieś od 18 stopni wzwyż), a zimnym silniku
    auto zapala z podwójnym skokiem obrotów i po wrzuceniu biegu (automat)
    lubi zgasnąć lub przynajmniej przez moment walczyć ze zbyt niskimi
    obrotami. Jesień, zima, wczesna wiosna też bez problemu, a potem się
    zaczyna. Samochód zostawiałem w dwóch różnych ASO na kilka dni w celu
    gruntownej analizy. Komputer nie wykazuje żadnych błędów, jazda testowa
    z nagrywaniem parametrów pracy pokazuje, że wszystko z samochodem w
    porządku, panowie przejrzeli wiązki elektryczne pod kątem jakichś
    usterek - wszystko OK. Jedno ASO również twierdziło, że w takim wypadku
    to musi być sterownik - odesłany do elektronika do analizy. Stwierdził
    jakieś błędy w reakcji na temp. właśnie i usunął. Problem niestety nie
    zniknął. ASO już rozkłada ręce i twierdzi, że silniki GDI są z natury
    mało stabilne i może to być po prostu ich uroda. Póki co się poddałem,
    może jeszcze jak mnie wkurzy kiedyś porządnie to spróbuję podmienić
    komputer i immobiliser.
    Chętnie natomiast poznałbym powód dolegliwości Twego auta, może jest
    jakiś wspólny mianownik...

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: