  • Data: 2010-07-13 17:32:47
    Temat: Re: Corsa B i temperatura
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > wartosci to nalezaloby wygooglac posiadajac typ i model cewki.

    > Ten ostatni efekt idealnie pasuje do uszkodzonego elementu pomiaru
    > powietrza zasysanego (przeplywiomierz, map sensor) tyle tylko, ze o ile
    > pamietam z C14NZ (blizniaczy silnik, jednak z klasycznym, rozdzielaczowym
    > zaplonem) to te elementy nie wystepuja w tym ukladzie. Byc moze
    > przegapilem czujnik temperatury zassysanego powietrza. Sprawdz w okolicach
    > dolotu, przepustnicy czy wystepuje jakas wtyczka, jesli tak, to bedziemy
    > dywagowac dalej - co to za czujnik i jakie powinny byc jego wartosci.

    Pójdę zaraz do garażu popatrzeć.

    > Czy gdy jest chlodno i objawy nie wystepuja, obroty biegu jalowego nie sa
    > podniesione i czy nie faluja? Sprawdz jeszcze jedna rzecz. Do dolotu masz
    > doprowadzone odpowietrzanie zbiornika paliwa, taki zawor membranowy na
    > jednym z gumowych przewodow. Sciagnij ten przewod z dolotu i zobacz jak
    > sie wowczas samochod bedzie zachowywal. Dziure po przewodzie zostaw
    > chwilowo niezatkana.
    > W ogole skad jestes? Jesli ze slaska lub okolic to chetnie zerknalbym do
    > Twojego samochodu.

    Niestety okolice Grójca, więc na Śląsk nie dojadę w takim stanie :-(
    Ale dziś postawiłem ultimatum mechaniorowi, jutro rano dostaje samochód i MA
    ZROBIĆ. Facet jest jak na mechanika uczciwy i ambitny, więc może jednak
    dojdzie co i gdzie. Obroty jałowe wg mnie są za wysokie, ile nie wiem, nie
    ma obrotomierza. Zdarza im się falować nieco.
    O efektach dociekań poinformuję.

    Piotr