eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCorsa B i temperaturaRe: Corsa B i temperatura
  • Data: 2010-07-11 13:17:15
    Temat: Re: Corsa B i temperatura
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr pisze:
    > Witam
    > Może ktoś się zetknął z takim problemem
    > Pacjent to Corsa B 1,2 Joy, rocznik 1994. Generalnie jeździ dobrze do
    > momentu kiedy temperatura otoczenia nie wzrasta ponad jakieś 20 stopni.
    > Tzn. jesienią, zimą i wiosną nic kompletnie się złego nie dzieje,
    > samochód jak na swój wiek jest wzorcowy.
    > Kłopoty pojawiają się latem gdy mamy upały takie jak teraz, no
    > generalnie jak jest ciepło. Nagminnie zapala się wtedy kontrolka
    > silnika, silnik traci moc na moment i albo mu przechodzi albo gaśnie
    > bezczelnie. W czasie jazdy, na postoju, dowolnie. Po ostygnięciu odpala
    > i jedziemy dalej. Za chwilę powtórka. I to tylko jak jest ciepło na
    > dworzu. Jazda w nocy na przykład przebiega bez zakłóceń.
    > Mechanik nie stwierdził na komputerze żadnych błędów, badane było kilka
    > razy. Sygeruje wymianę modułu, ale bez przekonania. Facet zajmuje się
    > tylko Oplami, od wielu lat, mówi że coś takiego pierwszy raz widzi.
    >
    > No właśnie CO widzi? O co tu może chodzić? Może to faktycznie moduł?
    > Wymienić i po krzyku?
    .
    >


    Hmm, ja mam trochę zbliżony problem w Carismie GDI - przy wyższej
    temperaturze otoczenia (tak gdzieś od 18 stopni wzwyż), a zimnym silniku
    auto zapala z podwójnym skokiem obrotów i po wrzuceniu biegu (automat)
    lubi zgasnąć lub przynajmniej przez moment walczyć ze zbyt niskimi
    obrotami. Jesień, zima, wczesna wiosna też bez problemu, a potem się
    zaczyna. Samochód zostawiałem w dwóch różnych ASO na kilka dni w celu
    gruntownej analizy. Komputer nie wykazuje żadnych błędów, jazda testowa
    z nagrywaniem parametrów pracy pokazuje, że wszystko z samochodem w
    porządku, panowie przejrzeli wiązki elektryczne pod kątem jakichś
    usterek - wszystko OK. Jedno ASO również twierdziło, że w takim wypadku
    to musi być sterownik - odesłany do elektronika do analizy. Stwierdził
    jakieś błędy w reakcji na temp. właśnie i usunął. Problem niestety nie
    zniknął. ASO już rozkłada ręce i twierdzi, że silniki GDI są z natury
    mało stabilne i może to być po prostu ich uroda. Póki co się poddałem,
    może jeszcze jak mnie wkurzy kiedyś porządnie to spróbuję podmienić
    komputer i immobiliser.
    Chętnie natomiast poznałbym powód dolegliwości Twego auta, może jest
    jakiś wspólny mianownik...

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: