  • Data: 2010-07-11 10:21:39
    Temat: Re: Corsa B i temperatura
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może jeszcze cosik z lambdą ?
    >
    > Nie pasuje mi, że zapala się kontrolka silnika,
    > a niby nie ma błędów.
    > Moze spróbuj sam metodą spinaczowo - lampkową ?

    > :-)))

    No mnie też nie pasuje, ale na własne oczy widziałem. Po drodze do
    mechaniora zapalała się franca ze trzy razy, a natychmiast po dojeździe
    podpięty komuter nic nie pokazał. Podobno w tych starszych modelach są takie
    rzeczy których komp nie zapamiętuje, trzeba jeździć z wpiętym diagnostycznym
    żeby uchwycić błąd w momencie zaistnienia.
    Metodę spinaczowo - lampkową właśnie rozkminiam teoretycznie, ale jest za
    gorąco żeby myśleć. Nie mam sumienia zmuszać się do wysiłku dziś...

    A może to faktycznie coś z lambdą, a może katalizator się przytkał? Jest
    taka możliwość? Żeby takie efekty przytkany katalizator powodował?

    Ostatecznie wymienię powietrze w oponach na bardziej letnie, w końcu chyba
    bardziej letnie niż teraz to juz nie będzie ;-D

    Piotr