    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Date: Mon, 6 Dec 2010 15:06:51 +0100
    <idbab3$bee$1@inews.gazeta.pl> <idbaqr$cpp$1@inews.gazeta.pl>
    <idbb7r$eet$1@inews.gazeta.pl> <idbbjk$i67$1@news.onet.pl>
    <idbc14$gnn$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <idbef5$or6$1@inews.gazeta.pl> <idbn6g$pcc$1@inews.gazeta.pl>
    <idfske$qcv$1@inews.gazeta.pl> <idg0ea$h2k$1@news.onet.pl>
    <idi5vp$4ts$1@inews.gazeta.pl> <idi7lc$aan$1@inews.gazeta.pl>
    <idi98m$fff$1@inews.gazeta.pl> <idib66$lv4$1@inews.gazeta.pl>
    <idih42$dip$1@inews.gazeta.pl> <idihh1$52l$1@news.onet.pl>
    <idik8j$oon$1@inews.gazeta.pl> <idikgg$ftl$1@news.onet.pl>
    <idinpn$7na$1@inews.gazeta.pl> <idio35$sqi$1@news.onet.pl>
    <idipif$e1b$1@inews.gazeta.pl> <idipp6$37p$1@news.onet.pl>
    <idiq7b$gdd$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    news:idiq7b$gdd$1@inews.gazeta.pl...

    > na stronach z linkiem, ktory sam podales pare wypowiedzi wczesniej

    Co Ty bredzisz?

    Tam nic takiego nie pisze.
    Pisze coś dokładnie odwrotnego.
    Że promocja dotyczy aut zamówionych w grudniu 2010.

    > bo to jest promocja styczniowa (slowo 'przyszlej' zauwazyles?)

    Ja pierdzielę, to że coś sobie wymyśliłeś, nie oznacza że tak jest.
    To jest promocja na grudzień, przestań te głupoty wypisywać.
    Tylko ostateczny termin wydań został określony na styczeń, co wcale nie
    oznacza że nie może być wydania w grudniu.

    > no mam w dupie i guzik mnie obchodzi czy autor kupi

    Ano właśnie.
    A Citroena bronisz, naruszając wszyskie możliwe reguły, w tym rozsądku.
    Zupełnie bez sensu, bo sytuacja jest jasna.

    > a moze ten telefon odebral jakis praktykant, swiezy nandlowiec

    I u 3 dealerów to samo?
    A nawet jeśli - u pierwszego zawsze warto byłoby szefa do telefonu poprosić.
    U drugiego - sytuacja już byłaby jasna.

    , ktory
    > nie bardzo sie orientuje co i jak (nie mowiac juz, ze czesto nie wie nawet
    > co sprzedaje). Dlatego na miejscu prosisz ich glownego handlowca - a moze
    > i wlasciciela salonu i tlumaczysz co i jak.

    I od sprawdzenia jest telefon, nie trzeba w tym celu przejechać nadaremnie
    100 km.