  • Data: 2010-12-07 08:49:46
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:idko2u$du8$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2010-12-06 13:21, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Jest, ale jeszcze mniejszym druczkiem - trzeba przesunąć suwaczek z prawej
    > w dół :)

    To czytałem, ale tam nie ma nic o tym co pisał AL.
    Czyli że odbiór PO 1.01.
    Ani że promocja startuje 1.01.

    Wymyśla jakieś bzdety, albo cytuje regulamin, którego na stronie nie ma.
    Pewnie go posiada jako pracownik Citroena, co by tłumaczyło nachalny pr i
    atakowanie niezadowolonych klientów. ;-)

    > Odbiór do 15.01, czyli naprawdę ograniczona oferta samochodów z placu.

    Przecież cały czas mowa o autach z 2010, więc tak ma być.