  • Data: 2010-12-07 09:33:49
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > proponuje zamiast snuc tu swoje bzdury - udalbys sie i wyjasnil sprawe u
    > zrodla

    LOL
    Teraz jeszcze ja mam biegać po mieście i badać sprawę, bo Citroen dał ciała,
    a ty uznajesz za słuszne go bronić i nie godzisz się z jego krytyką?

    > Na razie wiekszosc moich wypocin tutaj to jeden wielki wymysl wyssany z
    > palca

    Dokładnie.
    Na stronie nie ma informacji o których pisałeś, a przynajmniej nigdy takiego
    miejsca nie wskazałeś.
    Są za to informacje dokładnie odwrotne.