eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen - promocja czy chłyt marketingowy? › Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
  • Data: 2010-12-06 15:01:45
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    *AL* w wiadomości news:idinf4$6mo$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Przembo pisze:
    >> *AL* w wiadomości news:idik8j$oon$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    >>> Cavallino pisze:
    >>>> http://www.citroen.pl/home/#/promocje/citroen-c4-pic
    asso/
    >>> to zamiast sie ekscytowac ta cena, przeczytaj sobie co napisano
    >>> maluczkim druczkiem:
    >>> <cytat>
    >>> (...)Zamów w grudniu Citroena z 2010, a my gwarantujemy Ci rabat, który
    >>> będzie obowiązywał *w styczniu*. Przyjdź do salonu i wybierz swojego
    >>> Citroena, póki masz pełen wybór
    >>> </cytat>
    >>> Czy clue sprawy - idziesz do salonu, zamawiasz auto jakie tam chcesz, a
    >>> o rabat upomnij sie w styczniu jak bedziesz odbieral auto.
    >>> (wydrukuj sobie ta strone na dowód jak masz jakies obawy).
    >>> Czyli z powyzszego jasno wynika, ze oferta nie jest na już, więc
    >>> wiekszość krzykaczy - m.in Ty - powinno zamilknac lub krzyczec dopiero w
    >>> styczniu, jak firma by sie rakiem wycofala z tej oferty.
    >> Ale z jakiej oferty jak w papierach dealera nie będzie żadnej wazmianki o
    >> kwocie? Jak teraz sprzedawcy nic nie widzą to za miesiąc będzie podobnie
    >> i dotaniesz gwarantowany rabat w mocno niegwarantowanych ramach, może 1
    >> pln, może 1%, a może 99%. Tego nie wiesz, gratuluje zasobności portfela
    >> jeśli kupujesz auto bez wiedzy za jaką cene to uczynisz.
    > dlatego wczesniej pisalem - idziesz do salonu i kazesz sobie wyjasnic
    > sprawe - oni maja telefon, a jak nie maja numeru do centrali - to im go
    > dyktujesz i prosisz o wyjasnienie przy sobie (jest ryzyko, ze jak
    > zadzwonisz to Cie zleja, lub gosc zapomni przedzwonic celem wyjasnien).
    > Trudne?

    Trzeba się uprzeć na to konkretne auto, ale czy to normalne że klientowi
    zależy bardziej niż sprzedawcy? Może uprzedze, że polityka producentów
    japońskich też jest dziwna aczkolwiek również odnosi sukces :)

    >>> Te 55800 to pewnie dot. tej najubozszej wersji za 68k z rabatem 21%.
    >>> Do autora:
    >>> - idziesz do salonu (dowolnego)
    >>> - zamawiasz wersje jaka Cie interesuje
    >>> - odbierasz auto w styczniu i wowczas odliczaja Ci ta promocje
    >> Domysły, może to dotyczyć różowego Citroena z pomarańczowym wnętrzem
    >> itp...
    >>> Teraz nikt nie sprzeda Ci auta w tej cenie.
    >> Nikt nie poda szczegółów teraz co będzie w styczniu, jedna wielka
    >> loteria, pięknie :)
    > dlatego tutaj sa same domysly - poczawszy od autora watku.
    > Nazywa sie to "sianie zametu".
    > Takie sprawy sie wyjasnia bezposrednio - a jak firma da 'dupy' to wowczas
    > sie jej robi wokol dupska.

    No to własnie się robi, za brak konsekwencji i spójności cennika i brak
    wiedzy sprzedawców :)

    > Na razie nikt nie ma dowodow, ze tej promocji w styczniu nie bedzie - bo
    > nikt nie poszedl do salonu wyjasnic sprawy wprost.
    > Jest to promocja czasowa - wiec nie wiemy tez, czy autor watku nie
    > sprecyzowal telefonicznie zle pytania "o promocje teraz, w tej chwili".


    Zawsze można patrzeć na świat przez różowe okulary, jednak większość
    klientów wolalaby konkretnych rzeczowych informacji... :)

    Pozdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: