  • Data: 2010-12-07 10:49:43
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    * A.* w wiadomości news:idkui4$r2p$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
> [...]
    > jest dodatkowy rabat 5.000 zł.
    > W sumie podstawową wersję C4Picasso możnaby mieć za 55.800 zł, ale:
    > 3. nie ma takich konfiguracji "na placu", ale:
    > 4. ponoć można zamówić do produkcji, jeśli ktoś się uprze (tylko czy
    > wtedy będzie to rocznik 2010? wątpię).
    > Ad. 1 - dodatkowy rabat jest różny dla róznych wersji auta. Dla Grand
    > Picasso jest niższy o ok. 3.000 zł.
    > -----------
    > Podsumowując - nie możnaby tego wszystkiego napisać na WWW, albo
    > grzecznie powiedzieć klientowi, który dzwoni do salonu? :)

    Nie, bo to by się mijało z celem. Jeśli polityka cenowa firmy zakłada
    dawanie rabatów bo ceny skalkulowane są tak, że mało kto kupi dane auto, to
    nie może oferta być przejrzysta. Jak francuskie auto które wg. obiegowych
    opinii jest awaryjne kosztuje podobnie jak "niezawodny" VW to jest coś na
    rzeczy. Jeśli będą za łatwo przyznawać rabat to cały numerek siada, a polega
    on na tworzeniu niesamowitej okazji i atrakcyjności zakupu.

    Proste prawda? Jak się przyjęło pewną strategie to dalsze działania muszą
    być odpowiednio popierniczone, firma sprzedaje, klienci czują się wyjątkowi
    bo wywalczyli gigantyczne rabaty, wszyscy są zadowoleni, czyż nie?

    Jako że jest to tajemnica poliszynela zmuszony jestem po napisaniu tego
    posta kliknąć krzyżyk zamiast "wyślij".

    > Teraz mam jasność i w mojej ocenie warto jechać do salonu i rozpoznać
    > szczegóły - za C4 GP benz. 1,6, w wersji Atraction z dodatkami jestem
    > skłonny dać 63.000 zł...

    Już drążysz, masz już auto taniej niż w cenniku, co prawda daleko do
    55.800pln ale coś się jeszcze da ugrać i obie strony będą happy :)

    Pozdr

    PS. Własnie naciskam krzyżyk w prawym górnym rogu :)