eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen - promocja czy chłyt marketingowy?Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Date: Mon, 6 Dec 2010 12:40:27 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <idii1d$6m8$1@news.onet.pl>
    References: <idb97i$7ep$1@inews.gazeta.pl> <idb9j9$8l5$1@inews.gazeta.pl>
    <idbab3$bee$1@inews.gazeta.pl> <idbaqr$cpp$1@inews.gazeta.pl>
    <idbb7r$eet$1@inews.gazeta.pl> <idbbjk$i67$1@news.onet.pl>
    <idbc14$gnn$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <idbef5$or6$1@inews.gazeta.pl> <idbn6g$pcc$1@inews.gazeta.pl>
    <idfske$qcv$1@inews.gazeta.pl> <idg0ea$h2k$1@news.onet.pl>
    <idi5vp$4ts$1@inews.gazeta.pl> <idi6dt$tcp$1@news.onet.pl>
    <idi8mc$di1$1@inews.gazeta.pl> <idi9cb$7o7$1@news.onet.pl>
    <idiab7$io5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-76-241-185.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1291635565 6856 89.76.241.185 (6 Dec 2010 11:39:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2010 11:39:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Antivirus: avast! (VPS 101205-1, 2010-12-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332143
    [ ukryj nagłówki ]

    *AL* w wiadomości news:idiab7$io5$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Cavallino pisze:
    >> Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:
    >>>> Skoro jest reklama, to ma prawo przyjąć że jest prawdziwa, a nie że
    >>>> importer łże w niej jak pies.
    >>>> Zamiast czepiać się jego, czepiłbyś się zakłamanego importera.
    >>> to fakt - masz racje i nigdy nie powiedzialem w tym watku, ze to bardzo
    >>> ladnie ze strony citroena.
    >>> Ale _napisalem wczesniej_, ze w salonie moze uzyskac cos wiecej
    >> Jakim cudem, skoro sprzedawca twierdzi, że nic nie wie o tej promocji?
    >> Ma mu osobiście przystawić pistolet do głowy i zmusić do sprzedania po
    >> cenie z promocji?
    > sa metody bardziej cywilizowane

    Chciałbym je poznać, jest reklamowany towar w cenie X, która jest
    atrakcyjna, sprzedawcy nic o tym nie wiedzą i proponują 120%X. Przyjmijmy
    nawet założenie, że nie mają w domu internetu, telewizji i nie interesuje
    nic co dotyczy tego towaru... jestem w stanie to zrozumieć. Ale czy firmy
    nie stać na rozesłanie informacji do sprzedawców by oferta była spójna, 5
    min wystarczyłoby na wysłanie maili do tej grupy osób, wliczając czas
    włączenia komputera i redakcji krótkiego komunikatu, już informacje byłyby
    spójnie, zmiany w cennikach mogą być wprowadzone troche później. Czy warto
    wchodzić w interesy z taką firmą?

    Robią z ludzi debili by potem zrobić dobre wrażenie i utwierdzić klientów w
    przekonaniu że zrobili interes życia, co faktycznie przynosi pozytywne
    skutki w postaci większego zadowolenia klienta.

    Dla mnie oferta tego producenta wygląda jak marna oferta w telesprzedaży,
    tam też klienci są w końcu przekonani o wyjątkowej atrakcyjności oferty.

    Pozdr

    PS. Z jednym cytrynie się udaje, darmową reklame ma jak w banku, widać to
    się bardzo opłaca :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: