  • Data: 2010-12-06 14:17:42
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > ROTFL !!!!
    > Masz cholerne kłopoty z rozumieniem słowa pisanego.
    >
    > Może z oceną posiadanych samochodów również? ;-)

    Nie, ja nie mam problemow. Jak negocjuje/ustalam zasady/wyjasniam - to
    zazwyczaj skutecznie - ale raczej nie na telefon.
    Problemy masz ty ze zrozumieniem i zabieraniem czesto stanowiska w
    dyskusji nie bedac obeznanym w temacie, na zasadzie 'w ktorym kosciele
    dzwoni ale nie wiesz w ktorym i z jakiej okazji'

    > Nie muszę, w przeciwieństwie do Ciebie rozumiem co się do mnie pisze.
    > Czyli, że na auto zamówione w grudniu dostaniesz rabat za auto z
    > rocznika 2010, taki sam jakbyś zamawiał w styczniu.
    > O terminie odbioru oczywiście tam nie ma ani słowa.
    > Może być co najwyżej w regulaminie tej promocji.
    >
    > Ale i tak problem jest w cenie, skoro żaden z dealerów jej nie
    > potwierdza, nawet przy odbiorze styczniowym.

    a wiesz, czy autor watku prawidlowo zadal pytanie przez telefon?.
    Tej promocji jeszcze nie ma - tzn ona bedzie w styczniu i bedziesz mogl
    z niej skorzystac gdy spelnisz pewne ustalone zasady.
    Druga sprawa jest fakt - to tez tam pisze - ilosc aut w promocji
    ograniczona.

    Kupowales kiedys nowy samochod z salonu?
    Dostajesz umowe, w ktorej jest wszystko zapisane - jesli tej umowy nie
    masz/miales w rece - to nie wiesz jak jest do konca w tej sprawie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)