  • Data: 2010-12-06 14:59:05
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Musiałem coś przeoczyć, gdzie to przeczytałeś?

    na stronach z linkiem, ktory sam podales pare wypowiedzi wczesniej

    > Przecież mówisz że jej nie ma, więc jak możesz coś znaleźć?
    > Musiałbyś się zdecydować. ;-)

    bo to jest promocja styczniowa (slowo 'przyszlej' zauwazyles?)

    > No właśnie widać.
    > Cały wątek tego dowodzi jak masz w dupie.

    no mam w dupie i guzik mnie obchodzi czy autor kupi inna alternatywe
    (wymieniana na poczatku)

    > A ja nie.
    > Jeśli od razu by wynikało z rozmowy telefonicznej, że dealer o żadnej
    > promocji nic nie wie, a co z tym idzie nie jest w stanie podać żadnych
    > cen ją uwzględniających, to znaczy że nie ma po co do niego jechać.

    a moze ten telefon odebral jakis praktykant, swiezy nandlowiec, ktory
    nie bardzo sie orientuje co i jak (nie mowiac juz, ze czesto nie wie
    nawet co sprzedaje). Dlatego na miejscu prosisz ich glownego handlowca
    - a moze i wlasciciela salonu i tlumaczysz co i jak.
    Jesli promocja swieza, a pani sekretarka nie zdazyla jeszcze otworzyc
    wszystkich korespondencji i poinformowac pracownikow o promocji - to co
    sie dziwisz. Przeplyw informacji w firmach czesto zyje wlasnym zyciem
    (znam to z autopsji :/ ).
    To sie wyjasnia od zrodla a nie od listu na p.m.s. jak to mnie nie lubia ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)