eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen - promocja czy chłyt marketingowy? › Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
  • Data: 2010-12-06 14:58:07
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    *CeSaR* w wiadomości news:idior7$vfd$1@news.onet.pl napisał(a):
    >> Od dawna widać polityke tej firmy, budowana jest otoczka rzekomego
    >> sprytu kupujących i niebywałej okazji, kupno auta tej marki to niemal
    >> interes życia, Ty w chwilke zarobiłeś 20kpln - niezła sumka.
    > Gdyby mowa była o kliencie który przychodzi tylko i wyłącznie do salonu
    > citroena to tak, może i tak można to sobie tłumaczyć aczkolwiek jest to
    > trochę tłumaczenie naciągane.
    > Za porównywalne pieniądze nie za bardzo można było trafić porównywalny
    > wielkościowo i wyposażeniowo samochód.

    Kompakt za 100kpln, tzn. za 80kpln... Zależy na co zwracamy uwage, co jest
    priorytetem, jak wielkość co raczyłeś najpierw wymienić to Pancerwagen
    Octavia, wyposażenie to co innego. A prawde powiedziawszy to koreański
    kompakt w wersji kombi chyba miałby ogromne szanse, AFAIR niższa cena za
    wyposażenie top :)

    >> Ruch spory to i może upusty mniejsze, czyli jechać nie warto bo kupi się
    >> najwyżej przepłacone auto zamiast niesamowicie przepłaconego :)
    > A masz jakąś osobistą listę tych nieprzepłaconych?

    Nie, ale jak chcesz możesz mi przypisać VW, będzie Ci łatwiej :)

    Pozdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: