eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen - promocja czy chłyt marketingowy? › Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
  • Data: 2010-12-06 14:37:25
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Od dawna widać polityke tej firmy, budowana jest otoczka rzekomego sprytu
    > kupujących i niebywałej okazji, kupno auta tej marki to niemal interes
    > życia, Ty w chwilke zarobiłeś 20kpln - niezła sumka.

    Gdyby mowa była o kliencie który przychodzi tylko i wyłącznie do salonu
    citroena to tak, może i tak można to sobie tłumaczyć aczkolwiek jest to
    trochę tłumaczenie naciągane.
    Za porównywalne pieniądze nie za bardzo można było trafić porównywalny
    wielkościowo i wyposażeniowo samochód.

    > Ruch spory to i może upusty mniejsze, czyli jechać nie warto bo kupi się
    > najwyżej przepłacone auto zamiast niesamowicie przepłaconego :)

    A masz jakąś osobistą listę tych nieprzepłaconych?

    C


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: