  • Data: 2010-12-06 14:51:39
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > zgodnie z prawem - promocja jest dopiero w styczniu - a dokladnie 01-15
    > styczen 2011,

    Musiałem coś przeoczyć, gdzie to przeczytałeś?

    >Idz do salonu zamow i jak w umowie nie znajdziesz nic na potwierdzenie
    >przyszlej promocji

    Przecież mówisz że jej nie ma, więc jak możesz coś znaleźć?
    Musiałbyś się zdecydować. ;-)

    > ja ich nie bronie, mam w dupie co i za ile inni kupuja ;),

    No właśnie widać.
    Cały wątek tego dowodzi jak masz w dupie.

    > Ale jakbym chcial skorzystac z tej promocji, to za wyjasnienia bym sie
    > zabral zupelnie inaczej niz autor watku.

    A ja nie.
    Jeśli od razu by wynikało z rozmowy telefonicznej, że dealer o żadnej
    promocji nic nie wie, a co z tym idzie nie jest w stanie podać żadnych cen
    ją uwzględniających, to znaczy że nie ma po co do niego jechać.