eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen - promocja czy chłyt marketingowy?Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
  • Data: 2010-12-06 12:40:27
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    *AL* w wiadomości news:idiab7$io5$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Cavallino pisze:
    >> Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:
    >>>> Skoro jest reklama, to ma prawo przyjąć że jest prawdziwa, a nie że
    >>>> importer łże w niej jak pies.
    >>>> Zamiast czepiać się jego, czepiłbyś się zakłamanego importera.
    >>> to fakt - masz racje i nigdy nie powiedzialem w tym watku, ze to bardzo
    >>> ladnie ze strony citroena.
    >>> Ale _napisalem wczesniej_, ze w salonie moze uzyskac cos wiecej
    >> Jakim cudem, skoro sprzedawca twierdzi, że nic nie wie o tej promocji?
    >> Ma mu osobiście przystawić pistolet do głowy i zmusić do sprzedania po
    >> cenie z promocji?
    > sa metody bardziej cywilizowane

    Chciałbym je poznać, jest reklamowany towar w cenie X, która jest
    atrakcyjna, sprzedawcy nic o tym nie wiedzą i proponują 120%X. Przyjmijmy
    nawet założenie, że nie mają w domu internetu, telewizji i nie interesuje
    nic co dotyczy tego towaru... jestem w stanie to zrozumieć. Ale czy firmy
    nie stać na rozesłanie informacji do sprzedawców by oferta była spójna, 5
    min wystarczyłoby na wysłanie maili do tej grupy osób, wliczając czas
    włączenia komputera i redakcji krótkiego komunikatu, już informacje byłyby
    spójnie, zmiany w cennikach mogą być wprowadzone troche później. Czy warto
    wchodzić w interesy z taką firmą?

    Robią z ludzi debili by potem zrobić dobre wrażenie i utwierdzić klientów w
    przekonaniu że zrobili interes życia, co faktycznie przynosi pozytywne
    skutki w postaci większego zadowolenia klienta.

    Dla mnie oferta tego producenta wygląda jak marna oferta w telesprzedaży,
    tam też klienci są w końcu przekonani o wyjątkowej atrakcyjności oferty.

    Pozdr

    PS. Z jednym cytrynie się udaje, darmową reklame ma jak w banku, widać to
    się bardzo opłaca :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: