eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCisnienie sprezania › Re: Cisnienie sprezania
  • Data: 2011-01-31 00:40:03
    Temat: Re: Cisnienie sprezania
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-01-30 22:24, news-gazeta pisze:
    > sth pisze:
    >>> Przy takiej różnicy, to chyba tylko braku pierścieni tłokowych.
    >>> Jesteś pewien że to było zero, a nie np. 2bary?
    >>
    >> o tym samym pomyslalem. przeciez niemozliwoscia jest zeby bez oleju
    >> bylo zero a z olejem komprecha 2x wieksza niz nominal. no chyba ze
    >> zalal mazutem czy smołą. jezeli mial 2 bary to pewno uszczelke
    >> wydmuchalo.
    >
    > Podczas krecenia rozrusznikiem manometr podbijal wskazowke jakby do 3
    > bar i momentalnie spadał z powrotem do zera.

    Czyli tak naprawdę nie wiadomo jakie masz tam ciśnienie, ale wiadomo że
    mniejsze niż w innych.
    Gdyby zawór zwrotny na manometrze trzymał jak należy, to pewnie
    nadmuchałoby więcej.

    Możesz spróbować nabić na manometrze 5bar kompresorem (albo innym
    cylindrem) i wtedy "dopompować" w tym czwartym cylindrze - zobaczysz
    wtedy czy jest powyżej tych 5 bar.
    Możesz też po prostu psiknąć WD-40 w zaworek zwrotny manometru - może
    zacznie być czulszy.

    > Najpierw myslalem ze
    > wypalony albo zawieszony zawor - ale zbiła mnie z tropu ta próba z
    > olejem.

    A ile tego oleju dałeś? I jaką pojemność i stopień sprężania ma silnik?

    Bo jak to "troszkę" oleju to np. 20ml, a cylinder ma np. 30ml objętość
    komory spalania, to sama objętość oleju podbije ciśnienie kompresji
    trzykrotnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: