-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!3.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!border-1.nntp.ord.giganews.com!nntp.
giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.ne
ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 3 Dec 2022 16:23:16 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.5.1
Subject: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <tlssuu$1p38$1@gioia.aioe.org> <tlt6ip$1njh$1@gioia.aioe.org>
<tlvc9m$463$2@news.icm.edu.pl> <tlvjed$14b0$2@gioia.aioe.org>
<146kgg981bf5n$.dlg@myjk.org> <tm5bhc$1fqk$1@gioia.aioe.org>
<1...@m...org> <6387a35c$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<z82l5cr2cmqf$.dlg@myjk.org> <638887f9$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@m...org>
Content-Language: pl
From: cef <c...@i...pl>
In-Reply-To: <c...@m...org>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 172
Message-ID: <638b69e3$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.130.38
X-Trace: 1670080996 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 560 83.27.130.38:65317
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2709422
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2022-12-03 o 10:56, Myjk pisze:
> Thu, 1 Dec 2022 11:54:50 +0100, cef
>
>>> Z tego co widzę, wnioski masz podobne, tylko interpretacja się rozjeżdża.
>> Ja się po prostu nie podniecam takimi materiałami.
>
> Ja tym bardziej nie podniecam się gniotami, w przeciwieństwie do tutejszych
> (ogólnie internetowych) debili, co nie potrafią faktów sprawdzić.
A ta grupa to jest jakoś domyślnie spalinowa,
że nie widać specjalnie materiałów anty ICE?
>>>> Ciebie (chyba) tutaj irytowało, że wypowiadający się tam widzi na
>>>> autostradzie wlekące się elektryki i już widzisz jakąś manipulację.
>>> A co to jest jak nie manipulacja faktami?
>> To jest opisane wrażenie tego kierowcy.
>> Jeżeli on takie dostrzegł zjawisko, to jak temu zaprzeczysz?
>
> Statystyką.
Takich danych nie masz, a nawet jeśli,
to przecież margines, więc nie stanowi o niczym.
>>>> W mieście widuję częściej, choć ich przywileje uważam za nielogiczne.
>>>
>>> Z pozoru tak, jak się zastanowić głębiej, to mają sens aby zachęcić do ich
>>> zakupu i przestać truć ludzi niską emisją. Nowsze spaliniaki też mają
>>> handikapy w postaci możności wjazdu tam gdzie stare trujące trupy nie mogą.
>>
>> Ten sens jest różny w różnych ograniczeniach i przywilejach. Zakaz
>> wjeżdżania w jakieś strefy miejskie dla samochodów, które mają szkodliwą
>> emisję jest dla mnie zrozumiały.
>
> Zarówno jeden i drugi jest zrozumiały, tylko widać drugi nie pasuje ci
> akurat do myślenia.
Nie. Po prostu utrudnia mi życie.
Generalnie miało coś ułatwić a nie spełnia swojej funkcji.
(w wielu miejscach jak nie było buspasa ruch był płynniejszy)
Gdyby był przepis, że inni coś tam muszą zrobić
i Ciebie by to dotyczyło, to też byś się burzył.
>> Ale już instytucja buspasa jest źle pomyślana, bo jak spaliniaki stoją w
>> korkach, to smrodzą czyli większość dostaje po dupie (czy po płucach) bo
>> muszą syf wdychać. Rozsądniej było by ustawić w korkach elektryki, bo
>> one jak stoją to nic nie emitują a buspasami puścić spaliniaki, bo
>> spalinowy przy przelocie przez miasto znacznie mniej szkodzi jak jedzie
>> niż jak stoi.
>
> Jest pomyślana prawidłowo, bo ma na celu zmusić kierowców spaliniaków do
> przesiadki na EV lub KM. To co sugerujesz to przeraźliwie pokraczna logika
> która niczego by nie rozwiązała a tylko pogłębiła istniejący problem.
A myślenie, że buspas zmusi kierowcę do zakupu EV nie jest pokraczne?
W praktyce są inne bariery skutecznie odstraszające od zakupu
choć akurat EV w mieście sprawdza się najlepiej.
>>>> Cały materiał jest z tezą, bo taki jest jego zamiar i oni się z tym nie
>>>> kryją.
>>>
>>> Ale nie wszyscy tutejsi to zauważają, i polecają kłamliwy, zmanipulowany
>>> materiał. Zresztą nie pierwszy, bo wcześniej już povagowany się równie
>>> pięknie obsrał w temacie EV.
>>
>> Z każdym tematem tak będzie, że jedni odbierają tak a inni inaczej. Mam
>> jakieś swoje zdanie i materiałów, w których się kolejno obsrywa jak nie
>> BEV to ICE jest pełno. Jak ktoś chciał, żeby analizować akurat ten, to
>> ten jest "punktowany".
>
> Został wstawiony i polecony, to się go punktuje. Wstaw inny, to
> podyskutujemy konkretnie o nim.Byle nie povagowane, bo tam jest jeszcze
> więcej głupot o EV. Do tego stopnia, że koleś, choć drażnił mnie od dawna,
> dostał bana vel unsuba.
Ja nie mam powodu, żeby coś wstawiać.
Będzie coś, to podyskutuję jak będzie o czym.
>>>> Gdzie tam jest manipulacja?
>>>
>>> Przecież sam napisałeś że postawili tezę i ją wymyślonymi bzdurami
>>> udowadniają, kłamią itd. To jest właśnie MANIPULACJA. Rzetelny materiał
>>> dziennikarski tak nie robi, przestawia fakty, statystyki itd. a wnioski ma
>>> wyciągnąć czytający/oglądający.
>>
>> Ale pierwszą bzdurą jest dla Ciebie fakt, że gość widzi wlekące się
>> elektryki. A to jest akurat fakt, marginalny ale fakt.
>
> Ale rzecz w tym że on nie twierdzi że to margines, tylko sugeruje że to
> powszechne zjawisko. Już samo to jest kłamstwem, manipulacją faktami.
Z czego to wywnioskowałeś?
On bodajże mówił, że "zawsze" jak jedzie autostradą, to widzi te elektryki.
Gdzie tu powszechność? Czy on jeździ wszystkimi autostradami,
nieustannie w każdym kierunku? Jak ja powiem, że nigdy prawie na
autostradzie nie dostrzegam elektryków, to jak chcesz to statystycznie ująć?
Coś sobie ubzdurałeś po prostu.
W sumie to dziennikarz potwierdził to, co ogólnie wiadomo z relacji
użytkowników EV,
że trzeba zwolnić i zaplanować.
>> Podaj może jakieś konkretne bzdury albo kłamstwa, tak po jednym -
>> to je przedyskutujemy.
>> Dowodzenie tezy na tym polega, że się wybiera takie fakty, które pasują
>> do tej tezy - pod tym względem materiał jest dość dobrze zrobiony.
>> Jest teza i ją udowodnili. Co byś chciał, żeby tytuł Elektropułapka
>> dowodził czegoś innego w treści?
>> Gdzie tam jest napisane, że to jakiś obiektywny przekaz
>> z podaniem liczb i faktów i wnioski ma wyciągać oglądający?
>
> Nie no, zaraz skiełznę. Dobry materiał to materiał bez tezy. Podaje się
> fakty na podstawie szeroko zakrojonych statystyk, często badań, a nie
> bierze zafiksowanego dzbanka, pozwala mu się gadać co mu ślina na język
> przyniesie, bo przecież może, bo przecież to jego zdanie i nikt mu nie
> zabroni się wypowiadać, jednocześnie nie pozwalając się wypowiedzieć nikomu
> o odmiennym zdaniu, choćby dla wykłej równowagi. No jeśli nie widzisz tu
> MANIPULACJI to nie mamy o czym rozmawiać, bo niczym się nie różnisz od
> nadira i "T.".
Manipulacji nie widzę, bo to materiał z tezą.
Tym się właśnie to różni. Poza tym materiał
bez tezy? Czy jest coś takiego w ogóle?
Chyba w TVP.
>>> To że ludzie są baranami wiadomo nie od dzisiaj. Wystarczy spojrzeć po
>>> grupie i choćby tym, czy kolejnym, o zabijaniu energetyki przez EV, wątku.
>>> Jakiś kolejny manipulant z motoryzacyjnej interii wysmarował artykuł że w
>>> Szwajcarii chcą banować EV, bo te zbytnio obciążają sieć energetyczną,
>>> tymczasem zapotrzenowanie na EV to nawet nie jest PROMIL.
>>
>> Ale daj prawo ludziom do własnego zdania, a nie że jak inne,
>> to zaraz hejt.
>
> Własne zdanie to można mieć na temat koloru ścian we własnym domu, jak ktoś
> pierdoli że Szwajcaria chce blokować EV bo jej braknie prądu, choć EV to
> jakiś promil zużycia, dodatkowo wyśmiewa brak OZE (konkretnie to wiatraków
> i PV, choć ma OZE z wody, bo fhuj ma gór) to jest to zwyczajne bredzenie.
> Przecież to można w chwilę sprawdzić, no właśnie, ale po co...
Cieszę się, że jesteś taki postępowy, ale
nie widzę związku z wykluczeniem własnego zdania
w różnych kwestiach w tym wywodzie.
>> Rozumiem Twoje podejście, ale na razie cały rynek E o którym
>> dyskutujemy jest marginalny w motoryzacji
>
> Yhym, i to jest powód by łgać na temat tego rynku, by go notorycznie
> ludziom obrzydzać? Bo jak dla mnie to są tacy którzy się tego panicznie
> boją i nie chodzi wcale o te problemy z postojem na ładowaniu, a zwyczajnie
> o utratę zysków z paliw. No bo jak to możliwe aby taka Polska by mogła sama
> napędzać swoje krajowe pojazdy, z własnych krajowych surowców, zamiast
> kupować paliwa od turbanów i ruskich, no jak?
Ja tu ostatnio widzę niemal wyłacznie jakies wstawki obrzydzające ICE.
Nie przyszło mi do głowy, że ich ktoś opłaca.
>> i nie wiem nawet czy się przebije jak już nadejdzie deadline.
>
> A ja owszem. Tylko trzeba go przestać ludziom obrzydzać na każdym kroku.
Jedni obrzydzają, drudzy zakazują.
Normalnie jak to na rynku. Generalnie zarabiać będą koncerny,
tylko produkt musi być topowy/masowy. Niestety EV będą miały problem
z byciem powszechnymi, więc coś będzie musiało je zastąpić,
albo będą musiały poczekać.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.12.22 16:46 ii
- 03.12.22 16:51 ii
- 03.12.22 18:10 ii
- 03.12.22 18:10 ii
- 03.12.22 19:56 Myjk
- 03.12.22 21:49 ii
- 04.12.22 12:28 Myjk
- 04.12.22 13:14 Myjk
- 04.12.22 13:29 ąćęłńóśźż
- 04.12.22 13:34 ąćęłńóśźż
- 04.12.22 13:42 ąćęłńóśźż
- 04.12.22 13:44 ii
- 04.12.22 13:58 nadir
- 04.12.22 14:05 Myjk
- 04.12.22 15:37 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=