  • Data: 2009-07-04 07:30:39
    Temat: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rs pisze:
    > juz ci mowie. np. brak urzadzen in/out. biologiczne podlaczenie w
    > ludzki system nerwowy, a wczesniej pelne sterowanie glosem, ruchem
    > ciala. calkowiete lub czesciowe zintegrowanie urzadzen liczacych z
    > biologia ludzka. to nie jest rewolucja? jak dle mnie jak najbardziej,
    > choc byc moze nie bedzie to rewolucja, ale stopniowe wdrazanie nowych
    > technologii. wystarczy tylko przyjrzec sie, temu co sie dzieje.

    Za 20 lat? Nie ma szans i to bardziej z powodu recesji wdrażania nowych
    technologii w sensie rewolucyjnym niż niemocy technicznej (choć ta w tym
    temacie wciąż jest wielka).

    audio w ogóle nie wspomnę - od 10 lat nie zmieniło się tam nic (i nie
    zmieni), co byłoby słyszalne.

    > bedzie fafset kanalow wiecej i rynek muzyczny bedzie podzielony na
    > dwie frakcje. jedna, ktora bedzie sluchala sinusoidy 50Hz i druga
    > 60Hz.

    Nie, będą trzy frakcje - promil świrów, którzy będą ''słyszeć'', procent
    normalnych ludzi słuchających normalnej muzyki na jakimś znośnym
    ''stereo'' i cała reszta zadowalająca się pasmem 800Hz-5kHz z głośniczka
    w komórce, co właśnie następuje :)

    > projekcja bezposrednio na siatkowce, co juz jest. za 20 lat moga byc
    > juz wirtulane projekcje bezsposrednio w uklad nerwowy, z pelnym
    > odczuwaniem wrazen, po odlaczeniu zmyslow. sterowanie zewnetrzymi
    > urzadzeniami rowniez w podobny sposob. to ostatnie juz jest.

    Nie wierzę, że tak szybko, a poza tym ja sobie nic nie wszczepię :)

    ograniczony do wyjść, zastępujący klawiaturę i mysz). Może wreszcie
    kupię okulary z projekcją wirtualną (ostatnia moja wymarzona zabawka).

    > ale to juz jest od dawna. te w wysokiej jakosc nadal drogie, ale jakos
    > nie wiedze, zeby tym bylo specjalne zainteresowanie. nie wiem czemu to
    > przypisac.

    Myślałem o transparentnych, płaskich okularach, a nie o takim
    ''monitorze na nos''. Żeby się dało z tym funkcjonować w normalnym
    świecie - tekst wyświetlany kilka metrów przed nosem w naturalnym tle.

    lat znalezienie jeszcze tysiąca na nikim nie robiłoby wrażenia. Ich
    ''odzysk'' stałby się domeną co najwyżej hobbystów.

    > niekoniecznie. zalezy co by to bylo, kto by znalazl. bo jakby nie
    > bylo mamy iles tam tysiecy, roznych kosci naszych przodkow i
    > znalezienie jakiegos nowego fragmentu, nie raz juz zrobilo rewolucje w
    > paleontologii i rozumieniu naszej historii, albo znalezienie fragmentu
    > jakiejs skorupy w archeologii. <rs>

    Ale to musiałyby być zdjęcia typu Elvis żyje.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl