  • Data: 2011-08-17 16:40:52
    Temat: Re: Chevrolet Orlando - zna ktoś bliżej
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ASO dalej drogie? Czytałem co nieco o lacetti i były jaja z elementarnymi
    > częściami takimi jak tarcze i klocki.

    Ja w swoim sparku miałem problem z filtrem powietrza (Filtron nie potrafił
    go dobrze
    skatalogować, a co za tym idzie - nikt ze sprzedawców nie był w stanie nic
    dobrać,
    więc skończyło się zakupem w ASO oryginału za 40 zł), problem był też z
    piórem
    wycieraczki tylnej (niestety z zamienników pasuje jeszcze jakaś chińska,
    dostępna
    na ebay'u, więc wliczając wysyłkę zapłaciłbym bajońską sumę) - tą na
    szczęście
    ASO sprzedaje za 30 zł.
    Generalnie całe autka leżą sobie w częściach gdzieś w składzie GM w Bredzie,
    natomiast do Polski idą koło 1,5 tygodnia. Na miejscu dostaniesz tylko
    części
    eksploatacyjne. Do tego w Warszawie np. drogi i badziewny serwis
    (zwłaszcza Towarowa, gdzie w ramach przeglądu chcieli mi doliczyć filtr
    kabinowy,
    którego po prostu w moim aucie nie ma, zaś na drugim przeglądzie doliczyli
    np. żarówkę,
    nie potrafiąc wskazać jakiej była marki, a dziwnym trafem była dokładnie
    taka sama
    jak ta z którą przyjechałem), zaś żonie wymienili "dramatycznie" zużyte
    klocki
    hamulcowe, na których brakowało może 3-4 mm względem oryginału.
    Ceny przeglądów przez telefon niestety różnią się też tam kilkukrotnie.

    Ze słabych punktów Chevroleta - warto zerknąć na lakier, przejeżdżając lekko
    po nim
    paznokciem. Być może wyższe modele robią trochę lepiej, niemniej w moim mam
    wrażenie,
    że niedługo będę miał biały podkład pod klamką, mimo tego że szczypię się z
    autem
    jak tylko mogę...

    Pozdrawiam
    Paweł