  • Data: 2011-08-17 16:18:31
    Temat: Re: Chevrolet Orlando - zna ktoś bliżej
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 16:10:36 +0200, CeSaR napisał(a):

    > aczkolwiek wyglądają pewnie fajnie. Skrzynia automatyczna bardzo chętnie ale
    > niestety w 1.6 była tylko ta zautomatyzowana a jej jakoś za specjalnie nie
    > ufałem choć Waldek zeznawał, że nie jest jakaś najgorsza.

    Nie chodzi tak płynnie jak automat i z początku były z nią jaja, uspokoiło
    się po akcji serwisowej i wymianie oprogramowania skrzyni.
    Owszem, automat przyjemniej działa, ale więcej pali i się sypie jak
    automat. Przy zakupie nowego to nie jest jakiś ból, jeżeli nie słuchać
    paproków z ASO i zmieniać w niej olej jak bozia i producent przykazał, to
    100-130 kkm wytrwa. A później to już loteria - może być drugie tyle, może
    być 30 kkm po awarii.
    MCP to normalna skrzynia mechaniczna z elektronicznym sterowaniem, więc
    rozsądnie traktowana wytrzyma tyle co samochód. Dlatego uważam, że to
    lepszy wybór.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.