  • 1. Data: 2011-08-17 13:06:24
    Temat: Chevrolet Orlando - zna ktoś bliżej
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Szukania 7. osobowego samochodu dla rodzinki ciąg dalszy (rodznka 2+2). C4
    GP to aktualny leader w poszukiwaniach.
    Niemniej właśnie odkryłem (refleks szachisty), że Chevrolet ma w ofercie
    model Orlando. Niby nowość (z początku tego roku). Cenowo wychodzi super
    koprzystnie w porównaniu z C4 GP (mowimy o nowych samochodach).

    Dla porównania top Orlando to cirka 90 tys. brutto, za C4 GP z 110 tys.
    trzebaby mieć.

    Miał ktoś bliżej kontakt z tym samochodem? Może używa na codzień i by się
    tytaj torchę rozpisał.

    --
    Franc

  • 2. Data: 2011-08-17 13:37:30
    Temat: Re: Chevrolet Orlando - zna ktoś bliżej
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Dla porównania top Orlando to cirka 90 tys. brutto, za C4 GP z 110 tys.
    > trzebaby mieć.

    Za 110kpln to dostaniesz C4 i C1 w gratisie.

  • 3. Data: 2011-08-17 13:49:40
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 13:37:30 +0200, CeSaR napisał(a):

    > Za 110kpln to dostaniesz C4 i C1 w gratisie.

    Oczywiście....
    Nie przesadzaj z tą legendarną polityką upustów w Citroenie.

    Poza tym piszę o topowym wyposażeniu, a nie golasie.

    --
    Franc

  • 4. Data: 2011-08-17 14:02:27
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Oczywiście....
    > Nie przesadzaj z tą legendarną polityką upustów w Citroenie.
    >
    > Poza tym piszę o topowym wyposażeniu, a nie golasie.

    Spoko. To, ile zapłacisz, zależy tylko od ciebie. Jestem przekonany, że
    citroen chętnie te 110kpln od ciebie wezmie.

  • 5. Data: 2011-08-17 14:17:56
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 14:02:27 +0200, CeSaR napisał(a):

    > Spoko. To, ile zapłacisz, zależy tylko od ciebie. Jestem przekonany, że
    > citroen chętnie te 110kpln od ciebie wezmie.

    Jasne. Za Exlusive w C4 GP zejdę do 90 tys. złotych. Tak to tylko w Erze.
    --
    Franc

  • 6. Data: 2011-08-17 14:50:10
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 13:06:24 +0200, Franc napisał(a):

    > Miał ktoś bliżej kontakt z tym samochodem? Może używa na codzień i by się
    > tytaj torchę rozpisał.

    Mam mniejszego brata Cruza (benzyna 1,8 wersja LT, bez skóry i nawigacji)
    spalanie na poziomie 9-10l/100km. Orlando jest wieksze więc będzie
    10-12l/100km.

    Obecznie przejechane 23 tyś km i bez większych problemów (wymieniany był
    stycznik otwierania klapy bagażnika - dosyć częsta usterka ale wymianiana
    bez problemu)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 7. Data: 2011-08-17 14:52:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 14:17:56 +0200, Franc napisał(a):

    > Jasne. Za Exlusive w C4 GP zejdę do 90 tys. złotych. Tak to tylko w Erze.

    Nie porównuj gruszek ze śliwkami, Orlando nie ma wyposażenia
    odpowiadającemu Exclusive.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 8. Data: 2011-08-17 14:53:12
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Mam mniejszego brata Cruza (benzyna 1,8 wersja LT, bez skóry i nawigacji)
    > spalanie na poziomie 9-10l/100km. Orlando jest wieksze więc będzie
    > 10-12l/100km.

    Chyba nie sądzisz, że ktoś kupi 1,8 do takiego samochodu :)

    > Obecznie przejechane 23 tyś km i bez większych problemów (wymieniany był
    > stycznik otwierania klapy bagażnika - dosyć częsta usterka ale wymianiana
    > bez problemu)

    ASO dalej drogie? Czytałem co nieco o lacetti i były jaja z elementarnymi
    częściami takimi jak tarcze i klocki.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2011-08-17 14:55:52
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 13:52:43 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Nie porównuj gruszek ze śliwkami, Orlando nie ma wyposażenia
    > odpowiadającemu Exclusive.

    Staram się nie być Pewexem.
    Niemniej - przeglądam opcje wyposażenia i oprócz tyłu hydraulicznego w C4
    GP większych różnic nie widzę. Orlando na full ma wszystko. Co ma więcej C4
    GP?
    Pewnie plastiki mogą być gorsze, ale to do pomacania.

    --
    Franc

  • 10. Data: 2011-08-17 15:04:39
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Franc" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie plastiki mogą być gorsze, ale to do pomacania.

    Jestem ciekaw jak on na żywca wygląda bo ze zdjęć zdaje się, że nie jest to
    super wielki samochód :)

    --
    pozdrawiam
    kml