  • 132. Data: 2014-01-28 11:00:39
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg n...@w...pl ...

    > Nie, nie potwierdziłem Twoje wypowiedzi, która brzmiała:
    > "Artur twierdzi, ze mandatów bez winy nie ma".
    >
    > Otóż Artur tak nie twierdzi, twierdzi natomiast, że o mandat bez
    > winy trudno.
    >
    > Różnica jest zasadnicza, więc może trzymaj się faktów.
    >
    > (...)

    Róznica nie jest zasadniacza.
    Jest kwestią przyjętej nomenklatury.

    > Idź do lekarza, niech ci powie od czego masz rany w miejscu
    > gdzie plecy kończą swą szlachetną nazwę:>

    Tak, tak, zrozumiałem.
    Ale skoro Ty czytasz literalnie to dlaczego oczekujesz, ze ktos ironie w
    Twojej wypowiedzi potraktuje jak ironie?

  • 131. Data: 2014-01-28 11:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > (a nie tej 10% serwowanej przez Budzika)

    Mam nadzieje, że nie potraktowałes jej zbyt poważnie :)

  • 133. Data: 2014-01-28 11:03:03
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 28 Jan 2014 10:57:25 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nie, nie stoi w sprzeczności.
    Tak,stoi w sprzeczności.

    > To nie jest żadna paranoja i mają to robić w interesie swoim i innych
    > obywateli.
    Na czym mają polegać działania, któr mają dbać o interes mój i innych
    obywateli?

    > LOL - mandat za wykroczenie w postaci przekroczenia prędkości czy
    > złe parkowanie to trudne sprawy?
    Uważam, że jeżeli tak proste sprawy jak mandaty za przekroczenie prędkości
    były nie do przejścia przez nasze Państwo, to są to trudne sprawy - trudne
    inaczej ale tylko pokazujace jak nieudolne ono jest. Potrafi się wyłożyć na
    pierdołach, to co dopiero na sprawach naprawdę trudnych.

    --
    Franc

  • 134. Data: 2014-01-28 11:06:44
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-28 10:48, AZ pisze:

    > No nie kazdemu chce sie wloczyc po sadach na drugim koncu kraju a to tylko
    > 200 czy 100 do zaplacenia.

    Ty mi tutaj bajek nie opowiadaj - przekroczenia x2 to nie są za 100 czy
    200, a za 500 + 10 punktów. Jest o co powalczyć.

    > W celu prostym - zeby system byl maksymalnie przejrzysty a jego dzialanie
    > nie budzilo watpliwosci.

    System jest przejrzysty, a działanie nie budzi wątpliwości. Znaczy nie
    mam nic przeciwko by było lepiej w tej materii, ale to kwestia
    szczegółów, które zwyczajnie trzeba naprawić, a nie zmieniać system.
    Na obecną chwilę to jedynie widać problemy w niektórych SM i te
    nieszczęsne Iskry, gdzie tak naprawdę wina jest po stronie niepoprawnie
    wykonywanych pomiarów. Z SM porządek od dawna jest robiony (teraz może
    skuteczniej), a Iskry z czasem znikną.

    > Ja nie o Iskrze tylko GUM, patrzac na to jak Iskra przeszla legalizacje
    > to mozna miec watpliwosci jak tam wszystko dziala, stacjonarne FR tez.

    Cóż, wątpliwości zawsze możesz mieć, tylko dziwnym trafem nawet w
    zakresie używania Iskier były stosowne zastrzeżenia.

  • 135. Data: 2014-01-28 11:12:11
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-28 11:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg n...@w...pl ...

    > Róznica nie jest zasadniacza.

    Różnica jest zasadnicza, więc może trzymaj się faktów. Później
    zaczynasz wierzyć w to co sam napisałeś i nagle się okazuje że
    ja niby jestem autorem jakichś absurdalnych stwierdzeń.

    > Jest kwestią przyjętej nomenklatury.

    Nomenklatury powiadasz:
    1. <<ogół nazw, terminów używanych w jakiejś dziedzinie nauki, sztuki,
    techniki itp.; dawniej też: sposób nazywania>>

    Nie, ta ścieżka obrony kłamliwej prezentacji moich wypowiedzi jest
    niestety ślepa.

    Próbuj dalej, tego nawet logicznie nie obronisz:>

  • 136. Data: 2014-01-28 11:13:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-28, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Ty mi tutaj bajek nie opowiadaj - przekroczenia x2 to nie są za 100 czy
    > 200, a za 500 + 10 punktów. Jest o co powalczyć.

    A skad wiesz, ze FR nie myli sie w zakresie powiedzmy 10 km/h? Wtedy z 55 robi
    sie 65 km/h czyli 100-200 PLN.

> [...]
    > nieszczęsne Iskry, gdzie tak naprawdę wina jest po stronie niepoprawnie
    > wykonywanych pomiarów. Z SM porządek od dawna jest robiony (teraz może

    Jak to przejrzysty skoro pojawiaja sie takie niespodzianki jak wrzucil Jerzu?
    Mialbys cos przeciwko zebys otrzymal korespondencje z dolaczonymi dwoma
    zdjeciami wykonanymi z przodu, w odstepnie X milisekund?

    > Cóż, wątpliwości zawsze możesz mieć, tylko dziwnym trafem nawet w
    > zakresie używania Iskier były stosowne zastrzeżenia.

    Jakie zastrzezenia? Ja tylko widzialem reportaz w ktorym bylo o tym jak GUM
    wydal legalizacje na Iskre-1 w kontekscie wymagania "identyfikacji mierzonego
    pojazdu". Przykro mi, ja takiej instytucji nie ufam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 137. Data: 2014-01-28 11:13:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jan 2014 09:21:54 +0000 (UTC), Budzik

    > Może przejezdzasz koło laserowych?

    Nie wiem, w tyłek im nie zaglądam. Są słupy na skrzyżowaniach, ale są też
    zwykłe skrzynki. Jedna pod domem mi strzeliła fotę 90/60 nieco ponad rok
    temu. Pamiętam błysk i otrzeźwienie do dzisiaj. :P

    > Ale jak jezdzisz ciągle w około komina,
    > to nic dziwnego, ze wiesz gdzie i jak jechać.

    Nie ma to znaczenia. Rozmawiamy o niesłusznie wystawionych mandatach,
    podczas gdy notorycznie przekraczam prędkość przy FR. Niewiele, ale jednak.
    Wg Twojej statystyki powinienem był dostać w tym okresie min. 350 zdjęć.
    Nie dostałem ani jednego.

    > Ale masz racje - gdyby spojrzec na to w kontekscie ilości badań to
    > statystyka wypada dużo korzystniej.

    Realnie sprawa wygląda tak, że większość przewinień które ktoś sobie uznaje
    za bezzasadne to zwykłe kłamstwo, bajkopisarstwo tej osoby. To dlatego, że
    ludzie mają tendencję do wybielania siebie. Jedni ze względu na skompstwo,
    drudzy ze względu na "biedę" kolejni ze względu na przekonania (np. że FR
    bezpieczeństwa nie poprawiają) itd. To jest dużo większy problem niż
    błędnie wystawiane mandaty.

    > Zreszta problem jak zwykle postawiony na głowie.
    > - NIK pokazał ostatnio, ze ITD ustawia fotki na + 20-30. I dobrze.

    Czemu dobrze?

    > - to co się dzieje obecnie z wykrywaniem kto jechał to farsa i zgadzam sie,
    > ze ustawienie "na własciciela" skutecznie ukruci tą zabawę w kotka i
    > myszkę. Oczywiście jest to przerzucanie problemu z urzedu na włascciela i
    > powodem jest jak zwykle nieudolnosc urzedów. Ale tym nikt zając sie nie
    > chce.

    Dla mnie to nie jest problem urzędów -- bo urzędy mogą być drastycznie
    skuteczne. Tylko wtedy odrazu lament się podniesie, że obywatele są
    gnębieni.

    Ja widzę, że problemem są sami ludzie -- o czym dwa akapity wyżej -- którzy
    doskonale wiedzą kto jest winny, a wykorzystują "wolność" jaką mają z
    tytułu prawa, by zrobić wała i nie płacić za swoje wykroczenie. Dlatego
    minęło trochę czasu, cwaniaki trochę zaoszczędziły, a teraz już nie
    zaoszczędzą, bo prawo na ich własne życzenie i za ich głupotę się
    uszczelnia.

    > - cały problem odbioru spolecznego zrobił się z działalności SM która
    > działa stricte w celu podreperowania kas miejskich i z tym trzeba skonczyc
    > jak najszybciej. Nikt nie bedzie szanował przepisów (a tym bardziej władzy
    > je egzekwującej) skoro wie , ze to nie o poprawe bezpieczenstwa chodzi a o
    > kase. Innymi słowy, takie służby traca całkowicie swoją wiarygodność.

    Przecież do służb trafiają zwykli obywatele. Jak służby mogą być
    wiarygodne, skoro samo społeczeństwo nie jest wiarygodne?

    --
    Pozdor Myjk

  • 138. Data: 2014-01-28 11:19:43
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-28 11:03, Franc pisze:

    > Tak,stoi w sprzeczności.

    Skoro tak uważasz, ale ciężko będzie ci to udowodnić. Poczekam.

    > Na czym mają polegać działania, któr mają dbać o interes mój i innych
    > obywateli?

    Normalnie, samochód twój, zgodnie z prawem masz pewne obowiązki w tej
    materii - w tym wskazać komu powierzyłeś. Ty popełniłeś wykroczenie
    to płacisz, jak komuś dałeś i on to zrobił to wskazujesz i on płaci
    - bez sądów, bez zbytnich nakładów, na które wszyscy się zrzucamy.
    Nie się nie przyzna to zapłacisz sam, a na drugi raz nie pożyczysz
    samochodu - proste i uczciwe. Skończy się zabawa w kotka i myszkę
    na koszt podatników - pieniądze można przeznaczyć na inne potrzeby.

> [...]
    > inaczej ale tylko pokazujace jak nieudolne ono jest. Potrafi się wyłożyć na
    > pierdołach, to co dopiero na sprawach naprawdę trudnych.

    Uważaj co chcesz - to są właśnie proste sprawy i nie ma sensu ich
    komplikować. Państwo właśnie modyfikuje metodę ich rozwiązywania.
    Będzie mogło się skupić na sprawach naprawdę trudnych.

  • 139. Data: 2014-01-28 11:22:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jan 2014 10:40:15 +0100, Franc

    > Nie wiem, ale ktoś zjadł Myjka i się pod niego podszywa. To nie jest on!

    Mam anginę, mogę inaczej brzemić -- ale moje poglądy są niezmienne od
    jakiegoś czasu. Problemem świata, państw i tego co się w tych państwach
    dzieje, są LUDZIE. Nie prawo, urzędy i służby. Ludzie.

> [...]
    > wskazywać winnego, bo Policja nie będzie już ustalała "prawdy"? Przecież to

    Organy są powołanew jakimś konkretnym celu, ale bez wsparcia "zwykłych"
    obywateli nie mają szans skutecznie działać. Niby jak? Przecież
    kryształowych kul nie posiadają.

    > Wiesz jak ludzie będą sobie teraz pogrywali? Jeden wskaże drugie, drugi
    > trzeciego i zaraz okaże się, że ustawodawcy tego nie przewidzieli i będzie
    > można pobawić się dalej w najlepsze.

    To nadal świadczy tylko i wyłącznie o bezczelności ludzi.

    > To nie jest właściwei i załatwienie w ten sposób trudnych spraw (zmiana na
    > kary administracyjne) wskazuje tylko i wyłącznie jak nieudolne jest to
    > Państwo.

    Pozostaje się tylko z tego cieszyć.
    Mnie się do "poziomu" USA (państwa policyjnego) zupełnie nie śpieszy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 140. Data: 2014-01-28 11:35:31
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-28 11:13, AZ pisze:

    > A skad wiesz, ze FR nie myli sie w zakresie powiedzmy 10 km/h? Wtedy z 55 robi
    > sie 65 km/h czyli 100-200 PLN.

    Cóż, musiałby robić nie z 55 a 60 i to by dało już 70km/h, czyli dużo.
    Szybko by się szum podniósł. Jednak o tego typu faktycznych 'pomyłkach'
    nikt nie pisał.

    > Jak to przejrzysty skoro pojawiaja sie takie niespodzianki jak wrzucil Jerzu?

    Normalnie, przejrzysty. To co wrzucił Jerzu to żadna niespodzianka.
    Pokaż choć jeden niezasłużony mandat z osobówki, który podał prędkość
    w okolicach ~140km/h (ograniczenie * 2). Są błędy, są reklamacje.
    Naprawdę nie ma interesu w tym, by ludzi naciągać na x2.

    > Mialbys cos przeciwko zebys otrzymal korespondencje z dolaczonymi dwoma
    > zdjeciami wykonanymi z przodu, w odstepnie X milisekund?

    Nie, szczególnie w trybie administracyjnym. Niemniej to i tak nie ma
    dla mnie specjalnego znaczenia.

    > Jakie zastrzezenia?

    Poczytaj instrukcję do Iskry.

    > Ja tylko widzialem reportaz w ktorym bylo o tym jak GUM

    Aha :)

    > wydal legalizacje na Iskre-1 w kontekscie wymagania "identyfikacji mierzonego
    > pojazdu". Przykro mi, ja takiej instytucji nie ufam.

    Idąc tym tropem to laserowych też nie powinni używać:P