eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyChcą nas w dupę j.... :/Re: Chcą nas w dupę j.... :/
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Date: Tue, 28 Jan 2014 10:13:03 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <lc7vrf$n3c$6@node2.news.atman.pl>
    References: <lc5pp8$g95$1@news.task.gda.pl> <12ikc9uqza5ou$.dlg@myjk.org>
    <lc5t9h$mc7$1@news.task.gda.pl> <tizhbzfriwzu$.dlg@myjk.org>
    <lc5vq3$17o$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <6...@4...com>
    <52e6cc24$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@4...com>
    <lc7mcu$jln$1@node2.news.atman.pl> <lc7q2c$n3c$1@node2.news.atman.pl>
    <lc7rl0$cr1$1@node1.news.atman.pl> <lc7s3p$n3c$3@node2.news.atman.pl>
    <lc7u1u$ro7$1@node2.news.atman.pl> <lc7ud2$n3c$5@node2.news.atman.pl>
    <lc7vfm$t4l$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-144-87-54.static.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1390903983 23660 83.144.87.54 (28 Jan 2014 10:13:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Jan 2014 10:13:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2521444
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-01-28, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:
    >>
    >> No nie kazdemu chce sie wloczyc po sadach na drugim koncu kraju a to tylko
    >> 200 czy 100 do zaplacenia.
    >
    > Ty mi tutaj bajek nie opowiadaj - przekroczenia x2 to nie są za 100 czy
    > 200, a za 500 + 10 punktów. Jest o co powalczyć.
    >
    A skad wiesz, ze FR nie myli sie w zakresie powiedzmy 10 km/h? Wtedy z 55 robi
    sie 65 km/h czyli 100-200 PLN.
    >>
    >> W celu prostym - zeby system byl maksymalnie przejrzysty a jego dzialanie
    >> nie budzilo watpliwosci.
    >
    > System jest przejrzysty, a działanie nie budzi wątpliwości. Znaczy nie
    > mam nic przeciwko by było lepiej w tej materii, ale to kwestia
    > szczegółów, które zwyczajnie trzeba naprawić, a nie zmieniać system.
    > Na obecną chwilę to jedynie widać problemy w niektórych SM i te
    > nieszczęsne Iskry, gdzie tak naprawdę wina jest po stronie niepoprawnie
    > wykonywanych pomiarów. Z SM porządek od dawna jest robiony (teraz może
    > skuteczniej), a Iskry z czasem znikną.
    >
    Jak to przejrzysty skoro pojawiaja sie takie niespodzianki jak wrzucil Jerzu?
    Mialbys cos przeciwko zebys otrzymal korespondencje z dolaczonymi dwoma
    zdjeciami wykonanymi z przodu, w odstepnie X milisekund?
    >>
    >> Ja nie o Iskrze tylko GUM, patrzac na to jak Iskra przeszla legalizacje
    >> to mozna miec watpliwosci jak tam wszystko dziala, stacjonarne FR tez.
    >
    > Cóż, wątpliwości zawsze możesz mieć, tylko dziwnym trafem nawet w
    > zakresie używania Iskier były stosowne zastrzeżenia.
    >
    Jakie zastrzezenia? Ja tylko widzialem reportaz w ktorym bylo o tym jak GUM
    wydal legalizacje na Iskre-1 w kontekscie wymagania "identyfikacji mierzonego
    pojazdu". Przykro mi, ja takiej instytucji nie ufam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: