  • 121. Data: 2014-01-28 10:21:54
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > U mnie wychodzi 0% błędnych.
    >
    > Ale powiem więcej zamiast szastać niesprawdzalnymi statystykami.
    > CODZIENNIE mijam na swojej drodze minimum cztery FR, jadę koło nich,
    > jeśli mam miejsce, ZAWSZE mając na liczniku pojazdu +10 do
    > ograniczenia i tak od ponad ponad trzech lat.

    Zapewne twoje licznikowe +10 = realne +5.
    A foto ustawiane pewnie troche wyzej - jak SM to +10.
    Jak ITD to wyżej (+20-30)?
    Ja ostatnio dostałem mandat za +13 wiec +10 jest bezpieczne.
    O ile nie przeoczysz ograniczenia.

    > Gdyby było tak jak piszesz, to notorycznie dostawałbym oszukańcze
    > fotki. Więc się tak zastanawiam jak to jest możliwe -- czy ja jestem
    > pod jakimś specjalnym parasolem ochronnym, że mi nie strzelają
    > błędnych fotek a innym nieborakom się dostaje po tyłku? Statystyka
    > powinna być dla mnie druzgocąca. Jeśli dobrze liczę, to miałem przez
    > ten okres dokonane około 3500 pomiarów i żadnego błędnego?
    >
    > OCB -- weź mi wyjaśnij.

    Może przejezdzasz koło laserowych?
    Ale jak jezdzisz ciągle w około komina, to nic dziwnego, ze wiesz gdzie i
    jak jechać.

    Ale masz racje - gdyby spojrzec na to w kontekscie ilości badań to
    statystyka wypada dużo korzystniej.

    Zreszta problem jak zwykle postawiony na głowie.
    - NIK pokazał ostatnio, ze ITD ustawia fotki na + 20-30. I dobrze.
    - to co się dzieje obecnie z wykrywaniem kto jechał to farsa i zgadzam sie,
    ze ustawienie "na własciciela" skutecznie ukruci tą zabawę w kotka i
    myszkę. Oczywiście jest to przerzucanie problemu z urzedu na włascciela i
    powodem jest jak zwykle nieudolnosc urzedów. Ale tym nikt zając sie nie
    chce.
    - cały problem odbioru spolecznego zrobił się z działalności SM która
    działa stricte w celu podreperowania kas miejskich i z tym trzeba skonczyc
    jak najszybciej. Nikt nie bedzie szanował przepisów (a tym bardziej władzy
    je egzekwującej) skoro wie , ze to nie o poprawe bezpieczenstwa chodzi a o
    kase. Innymi słowy, takie służby traca całkowicie swoją wiarygodność.

  • 122. Data: 2014-01-28 10:24:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jan 2014 09:19:32 +0000 (UTC), masti

    > skoro u Ciebie tak jest to na pewno jest tak zawsze?

    Gdzie ja tak napisałem?

    Szkoda też, że wyciąłeś resztę. Ponieważ nawet wg bardzo pobłażliwej
    statystyki (a nie tej 10% serwowanej przez Budzika) tj. 0,1% błędów w
    pomiarach powinienem był dostać 15 niesłusznych mandatów. Otrzymałem ich
    ZERO.

    --
    Pozdor Myjk

  • 123. Data: 2014-01-28 10:27:40
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-28 10:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg n...@w...pl ...

    > :)
    > No patrz, ale w drugim zdaniu potwierdziłes moją wypowiedź...

    Nie, nie potwierdziłem Twoje wypowiedzi, która brzmiała:
    "Artur twierdzi, ze mandatów bez winy nie ma".

    Otóż Artur tak nie twierdzi, twierdzi natomiast, że o mandat bez
    winy trudno.

    Różnica jest zasadnicza, więc może trzymaj się faktów.

    (...)

    > Co po co kłamiesz, ze wszyscy jezdza zgodnie z przepisami?
    > Skoro juz czytamy literalnie co ktoś napisał...

    Idź do lekarza, niech ci powie od czego masz rany w miejscu
    gdzie plecy kończą swą szlachetną nazwę:>

  • 124. Data: 2014-01-28 10:28:58
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-28 10:14, RadoslawF pisze:

    > Stało się,

    Nie, nie stało się.

  • 125. Data: 2014-01-28 10:37:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 Jan 2014 10:24:38 +0100 osobnik zwany Myjk napisał:

> [...]
    > statystyki (a nie tej 10% serwowanej przez Budzika) tj. 0,1% błędów w
    > pomiarach powinienem był dostać 15 niesłusznych mandatów. Otrzymałem ich

    tutaj

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 126. Data: 2014-01-28 10:40:15
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 28 Jan 2014 10:19:23 +0100, Myjk napisał(a):

    > Przecież tam jest postawiony warunek. JEŻELI przez właściciela nie zostanie
    > wskazany kierowca, to zapłaci ZAWSZE właściciel -- bez przepychania się z
    > urzędami (przez co zamiast zapłacić winowajca, za drogę administracyjną
    > płacimy MY wszyscy).
    Nie wiem, ale ktoś zjadł Myjka i się pod niego podszywa. To nie jest on!

    W ten sposób stawianie sprawy stoi w sprzeczności z zadanami dla których
    min. sa powołane organy ścigania / śledcze. Od kiedy to obywatele mają
    wskazywać winnego, bo Policja nie będzie już ustalała "prawdy"? Przecież to
    jest paranoje.

    Wiesz jak ludzie będą sobie teraz pogrywali? Jeden wskaże drugie, drugi
    trzeciego i zaraz okaże się, że ustawodawcy tego nie przewidzieli i będzie
    można pobawić się dalej w najlepsze.

    > I to jest właściwe, bo poza paroma skrajnymi wyjątkami, kierowcę jest
    > wskazać bardzo łatwo. To że ktoś ma z tym obecnie kłopoty to tylko dlatego,
    > że pozwala to w wielu przypadkach uniknąć odpowiedzialności za wykroczenie.
    To nie jest właściwei i załatwienie w ten sposób trudnych spraw (zmiana na
    kary administracyjne) wskazuje tylko i wyłącznie jak nieudolne jest to
    Państwo.

    --
    Franc

  • 127. Data: 2014-01-28 10:42:20
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-28 10:09, AZ pisze:

    > Ja Cie prosze... Skad wiesz ile jest takich spraw, ile jest takich, ze ktos
    > placi i sie nie zastanawia.

    Hmmm, już widzę jak ludzie chętnie płacą za to czego nie zrobili.
    Ja Cie proszę ;) Tak, szczególnie za pomiary x2 :) No, a jak nie
    są pewni że tyle nie jechali to pewnie jest coś na rzeczy:>

    > Jak dla mnie moga byc te cale fotoradary ale niech dzialaja tak jak OIDP w UK,
    > gdzie na jezdni jest namalowana podzialka i FR robi 2 zdjecia i z tego jest
    > liczona predkosc - tylko tutaj pewnie trudniej zrobic to z automatu.

    W jakim celu? By zaspokoić 'chęć' jakiejś niewielkiej liczby osób,
    której się system nie podoba?

    > A w aktualnym stanie? Predkosc mierza urzadzenia ktorych dokladna zasade
    > dzialania zna tylko producent, dopuszczenie od GUM mozna sobie wsadzic
    > patrzac na to jak dopuscili Iskre-1.

    No tak, zdjęcia ze stacjonarnego FR a Ty zaczynasz o Iskrze, gdzie
    pomiar był wykonywany niepoprawnie:>

  • 128. Data: 2014-01-28 10:48:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-28, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Hmmm, już widzę jak ludzie chętnie płacą za to czego nie zrobili.
    > Ja Cie proszę ;) Tak, szczególnie za pomiary x2 :) No, a jak nie
    > są pewni że tyle nie jechali to pewnie jest coś na rzeczy:>

    No nie kazdemu chce sie wloczyc po sadach na drugim koncu kraju a to tylko
    200 czy 100 do zaplacenia.

    > W jakim celu? By zaspokoić 'chęć' jakiejś niewielkiej liczby osób,
    > której się system nie podoba?

    W celu prostym - zeby system byl maksymalnie przejrzysty a jego dzialanie
    nie budzilo watpliwosci.

    > No tak, zdjęcia ze stacjonarnego FR a Ty zaczynasz o Iskrze, gdzie
    > pomiar był wykonywany niepoprawnie:>

    Ja nie o Iskrze tylko GUM, patrzac na to jak Iskra przeszla legalizacje
    to mozna miec watpliwosci jak tam wszystko dziala, stacjonarne FR tez.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 129. Data: 2014-01-28 10:52:43
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 27 Jan 2014 15:17:13 +0100, anacron napisał(a):

    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pozyczyles-aut
    o-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821
    Jeżeli to wejdzie, ależ będzie burdel zanim się sami połapią
    kto-co-i-za-ile.

    Ciekawe, czy też będą musieli korzystać z usług PGO/Inpost/Ruch przy
    wysyłaniu korspondencji. Przewiduję ogromny paraliż, który będą rozwiązywać
    przez kilka lat.

    Kasa ma być liczona od średniego wynagrodzenia - ale którego? Liczonego
    przez GUS? Co za bzdury.

    --
    Franc

  • 130. Data: 2014-01-28 10:57:25
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-28 10:40, Franc pisze:

    > Nie wiem, ale ktoś zjadł Myjka i się pod niego podszywa. To nie jest on!
    >
    > W ten sposób stawianie sprawy stoi w sprzeczności z zadanami dla których
    > min. sa powołane organy ścigania / śledcze.

    Nie, nie stoi w sprzeczności.

    > Od kiedy to obywatele mają
    > wskazywać winnego, bo Policja nie będzie już ustalała "prawdy"? Przecież to
    > jest paranoje.

    To nie jest żadna paranoja i mają to robić w interesie swoim i innych
    obywateli.

    > Wiesz jak ludzie będą sobie teraz pogrywali? Jeden wskaże drugie, drugi
    > trzeciego i zaraz okaże się, że ustawodawcy tego nie przewidzieli i będzie
    > można pobawić się dalej w najlepsze.

    Tak się to odbywało obecnie i najwyższa pora sprawę zakończyć. Skończy
    się bujanie ślepego, chodząca amnezja i zbędne koszty dla nas
    wszystkich.

    > To nie jest właściwei i załatwienie w ten sposób trudnych spraw (zmiana na
    > kary administracyjne) wskazuje tylko i wyłącznie jak nieudolne jest to
    > Państwo.

    LOL - mandat za wykroczenie w postaci przekroczenia prędkości czy
    złe parkowanie to trudne sprawy?

    Litości:>