  • 1. Data: 2014-01-27 21:26:35
    Temat: Zakup wakuometru
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    Witam
    potrzebuję kupić wakuomter z pompką i zbiornikiem podciśnienia coś tego typu:

    http://allegro.pl/pompka-podcisnieniowa-z-akcesoriam
    i-wakuometr-yato-i3919646745.html

    do testowania podciśnienia w aucie. Vacuum pompa generuje max -1bar więc zakres
    który mnei intereuje to powiedzmy 1 do -1.5 bar. Czy może ktoś tu polecić jakiś
    dobry jakościowo zestaw w cenie do ok 200zł ?

    Pzdr
    Piotrek

  • 2. Data: 2014-01-28 07:18:13
    Temat: Re: Zakup wakuometru
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-27 21:26, X-Man pisze:
> [...]
    > zakres który mnei intereuje to powiedzmy 1 do -1.5 bar. Czy może ktoś tu
    > polecić jakiś dobry jakościowo zestaw w cenie do ok 200zł ?

    Minus półtora bara, a nawet minus 1.01 bara nie uzyskasz nigdy w życiu.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2014-01-28 08:06:54
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-01-28 07:18, sqlwiel pisze:
    > Minus półtora bara, a nawet minus 1.01 bara nie uzyskasz nigdy w życiu.
    E tam, jeżeli sinus w warunkach bojowych dochodzi do 2, to dlaczego
    podciśnienie nie może przekroczyć magicznego 1?
    Jacek

  • 4. Data: 2014-01-28 11:08:53
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> wrote in message
    i-wakuometr-yato-i391
    > Minus półtora bara, a nawet minus 1.01 bara nie uzyskasz nigdy w życiu.

    nie chodzi o to żeby uzyskać (w sumie to nie pomyślałem nawet o tym) chodizło mi
    raczej o to żeby czujnik nei był do 8 barów bo tyle mi nei potrzeba, wązne zeby
    zakres był wąski a dokładny

    Pzdr
    Piotrek

  • 5. Data: 2014-01-28 11:29:55
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" napisał

    > Minus półtora bara, a nawet minus 1.01 bara nie uzyskasz nigdy w życiu.

    Ja mocno zassie to może się uda :))
    No cóż, matura to bzdura...

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2014-01-28 11:37:45
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-28 11:29, Hinek pisze:
    > Użytkownik "sqlwiel" napisał

    > Ja mocno zassie to może się uda :))
    > No cóż, matura to bzdura...

    Ale może będzie jeździł po planecie Wenus? ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2014-01-28 11:47:04
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ale może będzie jeździł po planecie Wenus? ;)

    no dobrze nie pomyślałem że podciśnienie w rzeczywistych warunkach nie
    przekroczy prawdopodobnie -1 bara ale chodziło mi o możliwie wąski zakres jaki
    będę wykorzystywał. Więc może teraz ktoś odpowie na zadane pytanie zamiast
    wyśmiewać się z tego co napisałem?

    Pzdr
    Piotrek

  • 8. Data: 2014-01-28 12:34:11
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-28 11:37, Adam pisze:

    > Ale może będzie jeździł po planecie Wenus? ;)

    Kolejny uczony...
    Już prędzej z Gwiazdozbioru Wega.

    Wyjaśniam: Ciśnienie "zero", to jest null, zero, nichts, nothing,
    nichuja, niema, niet. Próżnia (doskonała). To jest jak przez miliard lat
    żadna cząsteczka nie pierdyknie o ścianę flaszki.
    Na powierzchni Ziemi mamy ok. 1at (760mm Hg, 1bar, 0.1 MPa). Dla
    uproszczenia, jeśli w kole auta mamy 3x więcej, to mówimy, że w kole
    jest 2at. Liczymy względem ciśnienia atmosferycznego.
    A jak gdzieś (w ustach dobrego lachociąga) mamy "podciśnienie", czyli
    mniej, to możemy mieć mniej o od zera do 1 bara.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 9. Data: 2014-01-28 12:56:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sqlwiel,

    > Kolejny uczony...

    Kolejny zajebisty... Sprawdziłeś ciśnienie amosferyczne na
    powierzchni Wenus?

> [...]
    > A jak gdzieś (w ustach dobrego lachociąga) mamy "podciśnienie", czyli
    > mniej, to możemy mieć mniej o od zera do 1 bara.

    Doprawdy? A jak ciśnienie atmosferyczne wynosi 1030milibarów? To
    ostatnio wcale nie taka rzadkość.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-01-28 13:01:20
    Od: Mariola Sryż <r...@...cwel.palikota.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

    i-wakuometr-yato-i3919646745.html

    > Minus półtora bara, a nawet minus 1.01 bara nie uzyskasz nigdy w życiu.

    Oj tam, czepiasz się. Odkurzacz, który ciągnie tak, że aż łzy same lecą, bez
    problemu robi próżnię a potem wysysa z niej fluktuacje, dzięki czemu
    podciśnienia tam panujące osiąga wartości ujemne - a nawet urojone.

    --
    Mariola