    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <lc5t9h$mc7$1@news.task.gda.pl> <tizhbzfriwzu$.dlg@myjk.org>
    <lc67h0$mi9$1@node1.news.atman.pl>
    <52e6a3f1$0$2150$65785112@news.neostrada.pl> <lc6g4h$e4s$1@dont-email.me>
    <52e6c6d2$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <twflv4w567p4$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Tue, 28 Jan 2014 11:13:14 +0100

    Tue, 28 Jan 2014 09:21:54 +0000 (UTC), Budzik

    > Może przejezdzasz koło laserowych?

    Nie wiem, w tyłek im nie zaglądam. Są słupy na skrzyżowaniach, ale są też
    zwykłe skrzynki. Jedna pod domem mi strzeliła fotę 90/60 nieco ponad rok
    temu. Pamiętam błysk i otrzeźwienie do dzisiaj. :P

    > Ale jak jezdzisz ciągle w około komina,
    > to nic dziwnego, ze wiesz gdzie i jak jechać.

    Nie ma to znaczenia. Rozmawiamy o niesłusznie wystawionych mandatach,
    podczas gdy notorycznie przekraczam prędkość przy FR. Niewiele, ale jednak.
    Wg Twojej statystyki powinienem był dostać w tym okresie min. 350 zdjęć.
    Nie dostałem ani jednego.

    > Ale masz racje - gdyby spojrzec na to w kontekscie ilości badań to
    > statystyka wypada dużo korzystniej.

    Realnie sprawa wygląda tak, że większość przewinień które ktoś sobie uznaje
    za bezzasadne to zwykłe kłamstwo, bajkopisarstwo tej osoby. To dlatego, że
    ludzie mają tendencję do wybielania siebie. Jedni ze względu na skompstwo,
    drudzy ze względu na "biedę" kolejni ze względu na przekonania (np. że FR
    bezpieczeństwa nie poprawiają) itd. To jest dużo większy problem niż
    błędnie wystawiane mandaty.

    > Zreszta problem jak zwykle postawiony na głowie.
    > - NIK pokazał ostatnio, ze ITD ustawia fotki na + 20-30. I dobrze.

    Czemu dobrze?

    > - to co się dzieje obecnie z wykrywaniem kto jechał to farsa i zgadzam sie,
    > ze ustawienie "na własciciela" skutecznie ukruci tą zabawę w kotka i
    > myszkę. Oczywiście jest to przerzucanie problemu z urzedu na włascciela i
    > powodem jest jak zwykle nieudolnosc urzedów. Ale tym nikt zając sie nie
    > chce.

    Dla mnie to nie jest problem urzędów -- bo urzędy mogą być drastycznie
    skuteczne. Tylko wtedy odrazu lament się podniesie, że obywatele są
    gnębieni.

    Ja widzę, że problemem są sami ludzie -- o czym dwa akapity wyżej -- którzy
    doskonale wiedzą kto jest winny, a wykorzystują "wolność" jaką mają z
    tytułu prawa, by zrobić wała i nie płacić za swoje wykroczenie. Dlatego
    minęło trochę czasu, cwaniaki trochę zaoszczędziły, a teraz już nie
    zaoszczędzą, bo prawo na ich własne życzenie i za ich głupotę się
    uszczelnia.

    > - cały problem odbioru spolecznego zrobił się z działalności SM która
    > działa stricte w celu podreperowania kas miejskich i z tym trzeba skonczyc
    > jak najszybciej. Nikt nie bedzie szanował przepisów (a tym bardziej władzy
    > je egzekwującej) skoro wie , ze to nie o poprawe bezpieczenstwa chodzi a o
    > kase. Innymi słowy, takie służby traca całkowicie swoją wiarygodność.

    Przecież do służb trafiają zwykli obywatele. Jak służby mogą być
    wiarygodne, skoro samo społeczeństwo nie jest wiarygodne?

    --
    Pozdor Myjk