  • Data: 2014-01-28 13:09:31
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-28 11:47, AZ pisze:

    > Ja tam nie wiem, moje osobiste testy wykazaly ze FR robia fotki dopiero
    > od 90 km/h ale jestem w stanie uwierzyc w bledy.

    Stochastyka mówi, że jakieś błędy wystąpić muszą, pytanie tylko jak
    będzie to korygowane/wykrywane i jakie mogą być efekty niewykrytych
    na etapie procedury. To nie jest kwestia wiary. Fakty z kolei świadczą
    o tym, że pomyłek z pomiaru to w zasadzie nie ma, a jeżeli są to
    grube i łatwe do wyjaśnienia/wykrycia. O tych co to "żona" patrzała
    i było 10 mniej to ja nie chcę dyskutować:>

    > No a skad wiesz, ze nie ma wiecej takich niespodzianek? Ja nie wiem i gro

    Skoro twierdzę, że to żadna niespodzianka to skąd twój pomysł, że
    moja wiedza (bądź jej brak) o innych, niezacytowanych przez Jerzu
    cokolwiek zmienia? Tak, takich "niespodzianek" jest więcej i nawet
    o nich wiem :)

    > ludzi tez nie wie i dla takich wlasnie ludzi powinno sie ten system
    > zrobic bardziej przejrzystym zeby nie bylo watpliwosci, a tak w ogole

    Większości ludzi to nie interesuje i nie mają wątpliwości jak przyjdzie
    zawiniony mandat.

    > to zamiast tych wszystkich FR wolalbym wiecej patroli co wylapuja
    > kretynow ktorzy w sniezna pogode jada na zderzaku albo przy ~100 km/h
    > zajezdzaja droge i daja w heble.

    Nie ma zamiast - jedno i drugie musi mieć zastosowanie.

    > Dla mnie tez nie bo nigdy nie dostalem mandatu ze stacjonarnego FR, raz
    > tylko sie nacialem w nocy przed Lublinem na FR ale nic wtedy nie przyszlo.
    > Ale nie chcialbym sie pewnego dnia zdziwic.

    Cóż, no risk, no fun ;)

    > No instrukcja instrukcja, mi chodzi o sam proces legalizacji w GUM.

    Wiesz, jeżeli policja czy SM używa sprzętu niegodnie z instrukcją to
    zdaje się należy to wyeliminować.

    > No nie "Aha :)"

    Właśnie aha :)

    > bo oprocz tego co tam dziennikarze sobie gadali byl tez
    > rzecznik prasowy GUM ktory nie byl w stanie okreslic w jaki sposob
    > Iskra-1 wskazuje mierzony pojazd i chyba cos mowil, ze nie jest pewny
    > czy to takie samo urzadzenie :-)

    Jaki urząd taki rzecznik ;) Ja bym się tym nie podniecał.

    > Czemu? One przeciez nagrywaja pomiar?

    Nie. Jest niewiele takich, które taką możliwość posiadają i nie wiem
    czy polska policja już ma chociaż jedno takie urządzenie :)