  • Data: 2014-01-28 13:12:45
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Jan 2014 12:57:09 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Nie, Ty napisałeś że stoi w sprzeczności, więc czekam na udowodnienie,
    > prezentację choć argumentów sensownych. Ja nie widzę sprzeczności, więc
    > trudno bym udowadniał to czego nie ma. Piłeczka po twojej stronie.
    Sam pięknie podkreśliłeś. Co tu jeszcze udowadniać. Policja i prokuratura
    jako organy ścigania są od ustalania sprawców. Za wykroczenia odpowiada
    policja i to jest jej zadanie.

    > Skoro masz poważny problem z identyfikacją komu go przekazałeś
    > oraz odpowiedzialnością i uczciwością osób go prowadzących to tak.
    > Może to śmieszne, ale nawet sądy w Niemczech potrafią takie rzeczy
    > nakazać - jakiś czas temu był podrzucany link z wyroku w sprawie
    > chodzącej amnezji.
    Już wiem, czemu miałem Ciebie w KFie.
    Sprawa nie jest w tym, że ja ma problem z pamięcią, tylko w tym, że nie
    muszę / nie mam obowiązku notowania tego faktu ani pamiętania o tym komu i
    kiedy. Skoro nie mam obowiązku to spadówa, możecie mnie pocałować.

    Sądy w Niemczech działają według prawa obowiązującego w DE i nie ma tutaj
    odniesienia do PL. Ty patrzysz wybiórczo tylko na to, co pasuje Ci pod
    tezę. To zapewne wiesz, że Japonii za jazdę po alkoholu odpowiada pijący i
    odoba która ten alkohol podała - np. barman w knajpie. Chcesz, możesz
    wybiórczo przenieść to do PL. Wyjdzie taka sama bzdura jak z sądami w DE.

    > Na niczym się nie wykłada - upraszcza procedurę by uniemożliwić
    > ich sztuczne komplikowanie.
    Nie upraszcza, tylko zupełnie zmienia kategorię czynu żeby dołożyć
    kolejnego obowiązku samym obywatelom - samemu (jako kraj) nic w zamian nie
    dając.

    --
    Franc