eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyChcą nas w dupę j.... :/Re: Chcą nas w dupę j.... :/
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Date: Tue, 28 Jan 2014 13:09:31 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 83
    Message-ID: <lc86lu$4nk$1@node2.news.atman.pl>
    References: <lc5pp8$g95$1@news.task.gda.pl> <12ikc9uqza5ou$.dlg@myjk.org>
    <lc5t9h$mc7$1@news.task.gda.pl> <tizhbzfriwzu$.dlg@myjk.org>
    <lc5vq3$17o$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <6...@4...com>
    <52e6cc24$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@4...com>
    <lc7mcu$jln$1@node2.news.atman.pl> <lc7q2c$n3c$1@node2.news.atman.pl>
    <lc7rl0$cr1$1@node1.news.atman.pl> <lc7s3p$n3c$3@node2.news.atman.pl>
    <lc7u1u$ro7$1@node2.news.atman.pl> <lc7ud2$n3c$5@node2.news.atman.pl>
    <lc7vfm$t4l$1@node2.news.atman.pl> <lc7vrf$n3c$6@node2.news.atman.pl>
    <lc815l$utl$1@node2.news.atman.pl> <lc81s7$n3c$7@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1390910974 4852 159.253.247.138 (28 Jan 2014 12:09:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Jan 2014 12:09:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <lc81s7$n3c$7@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2521470
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-01-28 11:47, AZ pisze:
    > On 2014-01-28, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:
    >>
    >> Cóż, musiałby robić nie z 55 a 60 i to by dało już 70km/h, czyli dużo.
    >> Szybko by się szum podniósł. Jednak o tego typu faktycznych 'pomyłkach'
    >> nikt nie pisał.
    >>
    > Ja tam nie wiem, moje osobiste testy wykazaly ze FR robia fotki dopiero
    > od 90 km/h ale jestem w stanie uwierzyc w bledy.

    Stochastyka mówi, że jakieś błędy wystąpić muszą, pytanie tylko jak
    będzie to korygowane/wykrywane i jakie mogą być efekty niewykrytych
    na etapie procedury. To nie jest kwestia wiary. Fakty z kolei świadczą
    o tym, że pomyłek z pomiaru to w zasadzie nie ma, a jeżeli są to
    grube i łatwe do wyjaśnienia/wykrycia. O tych co to "żona" patrzała
    i było 10 mniej to ja nie chcę dyskutować:>

    >> Normalnie, przejrzysty. To co wrzucił Jerzu to żadna niespodzianka.
    >> Pokaż choć jeden niezasłużony mandat z osobówki, który podał prędkość
    >> w okolicach ~140km/h (ograniczenie * 2). Są błędy, są reklamacje.
    >> Naprawdę nie ma interesu w tym, by ludzi naciągać na x2.
    >>
    > No a skad wiesz, ze nie ma wiecej takich niespodzianek? Ja nie wiem i gro

    Skoro twierdzę, że to żadna niespodzianka to skąd twój pomysł, że
    moja wiedza (bądź jej brak) o innych, niezacytowanych przez Jerzu
    cokolwiek zmienia? Tak, takich "niespodzianek" jest więcej i nawet
    o nich wiem :)

    > ludzi tez nie wie i dla takich wlasnie ludzi powinno sie ten system
    > zrobic bardziej przejrzystym zeby nie bylo watpliwosci, a tak w ogole

    Większości ludzi to nie interesuje i nie mają wątpliwości jak przyjdzie
    zawiniony mandat.

    > to zamiast tych wszystkich FR wolalbym wiecej patroli co wylapuja
    > kretynow ktorzy w sniezna pogode jada na zderzaku albo przy ~100 km/h
    > zajezdzaja droge i daja w heble.

    Nie ma zamiast - jedno i drugie musi mieć zastosowanie.

    >> Nie, szczególnie w trybie administracyjnym. Niemniej to i tak nie ma
    >> dla mnie specjalnego znaczenia.
    >>
    > Dla mnie tez nie bo nigdy nie dostalem mandatu ze stacjonarnego FR, raz
    > tylko sie nacialem w nocy przed Lublinem na FR ale nic wtedy nie przyszlo.
    > Ale nie chcialbym sie pewnego dnia zdziwic.

    Cóż, no risk, no fun ;)

    >> Poczytaj instrukcję do Iskry.
    >>
    > No instrukcja instrukcja, mi chodzi o sam proces legalizacji w GUM.

    Wiesz, jeżeli policja czy SM używa sprzętu niegodnie z instrukcją to
    zdaje się należy to wyeliminować.

    >>> Ja tylko widzialem reportaz w ktorym bylo o tym jak GUM
    >>
    >> Aha :)
    >>
    > No nie "Aha :)"

    Właśnie aha :)

    > bo oprocz tego co tam dziennikarze sobie gadali byl tez
    > rzecznik prasowy GUM ktory nie byl w stanie okreslic w jaki sposob
    > Iskra-1 wskazuje mierzony pojazd i chyba cos mowil, ze nie jest pewny
    > czy to takie samo urzadzenie :-)

    Jaki urząd taki rzecznik ;) Ja bym się tym nie podniecał.

    >>> wydal legalizacje na Iskre-1 w kontekscie wymagania "identyfikacji mierzonego
    >>> pojazdu". Przykro mi, ja takiej instytucji nie ufam.
    >>
    >> Idąc tym tropem to laserowych też nie powinni używać:P
    >>
    > Czemu? One przeciez nagrywaja pomiar?

    Nie. Jest niewiele takich, które taką możliwość posiadają i nie wiem
    czy polska policja już ma chociaż jedno takie urządzenie :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: