  • Data: 2014-01-28 13:56:21
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 28 Jan 2014 11:17:27 +0000 (UTC), Budzik

    > Ma znaczenie.
    > Ja dostałem niesłuszny mandat na trasie, ktorej nie znałem.

    Mandat za przekroczenie prędkości dostałeś słuszny.

    > Jechałem według znaków, strzelili mnie, to stwierdziłem,
    > ze pewnie sie zagapiłem i nie widziałem ograniczenia.

    I dlatego przyjąłeś mandat i dopisałeś się do statystyki?

    > Ale jak pisze, ze dostałem w zyciu z 10 mandatów a tylko nieprawidłowy na
    > 100% to co? Wybielam? Kłamie? Jak bym mówił, ze nigdy nie dostałem
    > prawidłowego to jeszcze rozumiem, ale w jaki sposób wybiela mnie ten 1 na
    > 10?

    To znaczy tylko tyle, że ciskanie takimi statystykami na podstawie jednej
    próbki na miliony jest bez sensu. Tworzą Ci się ogromne wartości, które z
    rzeczywistością niewiele mają wspólnego. To mniej więcej taka sama bzdura
    jak statystyki policji, że wypadki biorą się tylko z prędkości.

    > Bo dzieki temu łapią tych w miare realnie niebezpiecznych.
    > A nie zatykają systemu tymi ktorzy jaka +10.

    Po co takie niskie ograniczenie skoro tolerancja jest tak wysoko?

    > Drugi przypadek bardzo podobny. Wysłane info kto prowadził, imie nazwisko,
    > imiona rodziców, miejscowosc zamieszkania, wiek. Wszystko co potrzeba zeby
    > znaleźć delikwenta.
    > Urzad odpisuje, ze jeszcze trzeba podac adres zamieszkania. A wszystko to
    > za 100zł mandatu...

    Jak ktoś jest sprawny inaczej i nie podaje adresu zamieszkania gdzie mają
    przesłać mandat, to nie może się skończyć inaczej. Przecież oni tam nie
    mają szklanych kul.

    > Mysle, ze bardzo ważne będzie odbudowanie zaufania do służb.

    Ja myślę, że to najpierw społeczeństwo siebie musi odbudować.

    > nikt rozsadny nie ma nic przeciwko łapaniu kogoś kto jedzie 120 w terenie
    > zabudowanym.

    Wchodzisz ponownie w kwestię skali. Dla Ciebie "groźny" jest ktoś kto
    jedzie 120/50 a kóń kawalino dałby takiemu jechać pewnie 160/50. Dla matki
    co tam mieszka i jej dziecko przechodzi przez pasy i 60/50 to jest za dużo,
    bo ogólnie to powinni tam postawić ograniczenie do 30.

    --
    Pozdor Myjk