  • Data: 2014-01-28 12:00:49
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Maśląg n...@w...pl ...

    > Normalnie, samochód twój, zgodnie z prawem masz pewne obowiązki w tej
    > materii - w tym wskazać komu powierzyłeś. Ty popełniłeś wykroczenie
    > to płacisz, jak komuś dałeś i on to zrobił to wskazujesz i on płaci
    > - bez sądów, bez zbytnich nakładów, na które wszyscy się zrzucamy.
    > Nie się nie przyzna to zapłacisz sam, a na drugi raz nie pożyczysz
    > samochodu - proste i uczciwe. Skończy się zabawa w kotka i myszkę
    > na koszt podatników - pieniądze można przeznaczyć na inne potrzeby.

    A jakie dane musze podać aby wskazac?

    Z katalogu bezradnosci urzędników;
    Znajoma pożyczyła samochód znajomemu, ktory przyjechał na tydzien z Anglii.
    Dostął mandat, mówie jej ze niech odpisze a nie jezdzi wyjasniac bo beda
    robic z niej idiotkę. Ale wezwanie do stawienia sie to pojechała.
    Podała wszystkie dane ktore znała (to był Polak, zeby nie było ze jakies
    zmyslone), łącznie z imionami rodziców.
    A na to urzędnik SM ze jeszcze potrzeba daty urodzenia.
    Ona, ze nie zna.
    Urzednik, ze w takim razie musi przyjechac jeszcze raz.

    :)))
    To wskazała czy nie?