  • Data: 2014-01-28 12:00:49
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Maśląg n...@w...pl ...

    > System jest przejrzysty, a działanie nie budzi wątpliwości. Znaczy nie
    > mam nic przeciwko by było lepiej w tej materii, ale to kwestia
    > szczegółów, które zwyczajnie trzeba naprawić, a nie zmieniać system.

    W sumie zgoda.

    > Na obecną chwilę to jedynie widać problemy w niektórych SM

    Niestety tych niektorych jest jednak troche i psują obraz całego systemu.
    Tak, zdecydowanie trzeba poprawić ten element systemu.

    Jakie pomysły?
    Bo mam wrażenie że SM/SG udowodniły, że nie są godne zaufania i trzeba im
    po prostu to uprawnienie zabrać.

    > i te
    > nieszczęsne Iskry, gdzie tak naprawdę wina jest po stronie niepoprawnie
    > wykonywanych pomiarów. Z SM porządek od dawna jest robiony (teraz może
    > skuteczniej), a Iskry z czasem znikną.

    Hmm, a dopuszczenie przez GUM to szczególik?
    Tylko wykonywane pomiary sa wadliwe?