  • Data: 2014-01-28 12:00:49
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Maśląg n...@w...pl ...

    > Różnica jest zasadnicza, więc może trzymaj się faktów. Później
    > zaczynasz wierzyć w to co sam napisałeś i nagle się okazuje że
    > ja niby jestem autorem jakichś absurdalnych stwierdzeń.

    > Nomenklatury powiadasz:
    > 1. <<ogół nazw, terminów używanych w jakiejś dziedzinie nauki, sztuki,
    > techniki itp.; dawniej też: sposób nazywania>>
    >
    > Nie, ta ścieżka obrony kłamliwej prezentacji moich wypowiedzi jest
    > niestety ślepa.
    >
    > Próbuj dalej, tego nawet logicznie nie obronisz:>

    Tak, przyjętej nomenklatury.
    Dla ciebie zdanie:
    o mandat bez winy trudno oznacza, ze jak rozumiem, taki sytuacje zdarzają
    się, ale niezwykle rzadko.

    Dla mnie zdanie:
    "Artur twierdzi, ze mandatów bez winy nie ma".
    oznacza, ze takich mandatów nie ma, ale wiadomo, ze jakies pojedyncze
    przypadki zdarzą się zawsze i to są te Twoje sytuacje "niezwykle trudno".
    Tyle, zwykłe uproszczenie gdzie musiałes się czepićsłówka i odbiegliśmy od
    tematu.
    Jak widzisz, merytorycznie się zgadzamy!

    Wiem, ze Twoim zdaniem o mandat bez winy niezwykle trudno. Tak trudno, ze
    powiedziałbym iz jest to *prawie* niemożliwe.
    A te wszystkie przypadki co się ludziom zdarzają to tylko wyjątki.
    Z czym pewnie można się zgodzic - wiadomo, ze 10x głosniej krzyczy ktos kto
    dostał mandat niesłusznie niż ktoś kto wie co zrobił.

    Natomiast ciekawe jest to, ze sam przyznajesz, ze takie sytuacje sie
    zdarzaja ale na ich opisy reagujesz w stylu: wszyscy jezdzą zgodnie z
    przepisami lub więzienia są pełne niewinnych osób tak jakbyś jednak chciał
    zanegować możliwośc otrzymania błędnego mandatu.
    Zapewne zaraz sie dowiem, ze znowu coś źle zrozumiałem...