  • Data: 2014-01-28 11:19:43
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-28 11:03, Franc pisze:

    > Tak,stoi w sprzeczności.

    Skoro tak uważasz, ale ciężko będzie ci to udowodnić. Poczekam.

    > Na czym mają polegać działania, któr mają dbać o interes mój i innych
    > obywateli?

    Normalnie, samochód twój, zgodnie z prawem masz pewne obowiązki w tej
    materii - w tym wskazać komu powierzyłeś. Ty popełniłeś wykroczenie
    to płacisz, jak komuś dałeś i on to zrobił to wskazujesz i on płaci
    - bez sądów, bez zbytnich nakładów, na które wszyscy się zrzucamy.
    Nie się nie przyzna to zapłacisz sam, a na drugi raz nie pożyczysz
    samochodu - proste i uczciwe. Skończy się zabawa w kotka i myszkę
    na koszt podatników - pieniądze można przeznaczyć na inne potrzeby.

    > Uważam, że jeżeli tak proste sprawy jak mandaty za przekroczenie prędkości
    > były nie do przejścia przez nasze Państwo, to są to trudne sprawy - trudne
    > inaczej ale tylko pokazujace jak nieudolne ono jest. Potrafi się wyłożyć na
    > pierdołach, to co dopiero na sprawach naprawdę trudnych.

    Uważaj co chcesz - to są właśnie proste sprawy i nie ma sensu ich
    komplikować. Państwo właśnie modyfikuje metodę ich rozwiązywania.
    Będzie mogło się skupić na sprawach naprawdę trudnych.